• Album illegaal uitgelekt
    Helaas is het album Humanoid [engelse versie], 3 dagen voor de release uitgelekt en verspreiden de nummers zich illegaal over het internet.

    Links naar deze liedjes zullen worden verwijderd! [zoals eerder al medegedeeld in sticky] Wacht gewoon op het album zelf. Doe de illegale versie's in de ban!
    Het downloaden en verspreiden van muziek is illegaal. Het is heel vervelend voor de band zelf dat het album al online staat voor het gepubliceerd is en wij helpen dus ook absoluut niet mee aan het verspreiden. Wij verzoeken iedereen hetzelfde te doen en niets verder te sturen wanneer je beschikking over de nummers mocht krijgen.

    UPDATE
    als je links naar nummers vind: Post het hier:
    http://privacypolicy.umusic.com/piracy/

    [ bericht aangepast op 29 sep 2009 - 21:01 ]

    ik vind het ergens wel zielig voor ze =3

    Eigenlijk best wel zielig voor ze..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jep ik ook.
    ik heb ze zelfs nog niet geluisterd.


    Your Butt is Mine!

    Ocherm,wat zielig.
    Maar ik vraag me af: Hoe kan dat gebeuren? oo

    was wel te verwachten eigenlijk.


    -

    Het is ook zielig.
    Na zoveel moeite.

    't hele team staat op zn kop enzo, drama om alles weer te gaan verwijderen. Maar het verpreid ook zo snel.

    Och arme. Ach, dan moeste ze ons maar niet lang laten wachten.
    JA DAT WAS EEN GRAPJE!

    Uncommon schreef:
    Ocherm,wat zielig.
    Maar ik vraag me af: Hoe kan dat gebeuren? oo

    onbetrouwbare mensen die de cd in handen krijgen en die snel branden en verspreiden.

    kut & zielig

    Cherished schreef:
    (...)
    onbetrouwbare mensen die de cd in handen krijgen en die snel branden en verspreiden.

    Báh, wat een hartloze mensen zijn dat zeg ><
    Echt waar, wie doet nou zoiets? o.o
    Maarja, 't zal wel aan mij liggen dan...

    FACK :X
    daar was ik dus zo bang voor he.
    Ik heb mijn download site dagen in de gaten in de hoop het niet te vinden maar nu heb ik het album dus gevonden. ik download wel maar niets dat nog niet is uitgebracht.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is wel erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cherished schreef:
    Het is ook zielig.
    Na zoveel moeite.

    't hele team staat op zn kop enzo, drama om alles weer te gaan verwijderen. Maar het verpreid ook zo snel.

    toch blijft het zielig.. =3

    Uncommon schreef:
    (...)
    Báh, wat een hartloze mensen zijn dat zeg ><
    Echt waar, wie doet nou zoiets? o.o
    Maarja, 't zal wel aan mij liggen dan...

    ik hoop dat ze degene vinden die de 'bron' is zeg maar.. want ik vind het toch wel ergens niet kunnen hoor =3

    Cherished schreef:
    (...)
    onbetrouwbare mensen die de cd in handen krijgen en die snel branden en verspreiden.

    Wat ben je dán sneu!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?