• Mijn iPodje begint wat te freaken in ik vind dat het tijd is om eens iets nieuws aan te schaffen. 8D
    Dus na heel veel sparen, wat geslijm bij oma enzo ga ik genoeg geld hebben om mij een nieuw iPodje aan te schaffen. Maar nu twijfel ik. Zou ik een iPod Classic nemen (dé iPod voor levenloze mensen) of een iPod Touch (de iPod voor levenlozere mensen)
    Maar ik weet eigenlijk niet wat je kan doen met een Touch. Najaaa, help me. 8D

    Decadence schreef:
    (...)
    Nja, maar een Touch is levenlozer! (nerd)

    Ik vind van niet. Touch is niks voor mij. Ik kan daar niet mee werken. Maar jij wel misschien?

    Decadence schreef:
    (...)
    Okaaay, maar op de Touch zitten toch ook veel spelletjes? ;X

    die moet je downloaden via iStore && iPod Classic is veeeeeeeel koeler; 3

    Touch is vet. Als je hem jawbreakt (of zo iets) kan je alle spellen gratis downloaden enzo. En je kan op internet. En de spelletjes die gewoon al gratis waren zijn vet :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Touch kan je kiezen, en volgens mij is het hoogste kwa GB 8 GB en op de iPod classic {val niet van je stoel af} 120 & nog een van 160 GB :Y)

    Neem classic, die heb ik ook(cat)


    The soul needs autumn.

    Broadway schreef:
    Touch kan je kiezen, en volgens mij is het hoogste kwa GB 8 GB en op de iPod classic {val niet van je stoel af} 120 & nog een van 160 GB :Y)

    8GB, 32GB, and 64GB ;D
    I know hoeveel Classic heeft, een gastje van in mn klas heeft dur eentje. ;D
    Maar Touch is zo duur ;X

    Decadence schreef:
    (...)
    8GB, 32GB, and 64GB ;D
    I know hoeveel Classic heeft, een gastje van in mn klas heeft dur eentje. ;D
    Maar Touch is zo duur ;X

    Neeem die classic, want die heb ik ook, en cherish ook, blijkbaar, en prodigy ook. :Y)

    Ik heb ook een iPod Classic - van mn zus gestolen :x en die is wel handig (nerd)
    Maar touch lijkt me ook wel vet :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Classic :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Classic, meer nummers en je scherm beschadigt niet door zo'n pieletje of je vingers.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Broadway schreef:
    (...)
    Neeem die classic, want die heb ik ook, en cherish ook, blijkbaar, en prodigy ook. :Y)
    en ik ook:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.