• Mijn iPodje begint wat te freaken in ik vind dat het tijd is om eens iets nieuws aan te schaffen. 8D
    Dus na heel veel sparen, wat geslijm bij oma enzo ga ik genoeg geld hebben om mij een nieuw iPodje aan te schaffen. Maar nu twijfel ik. Zou ik een iPod Classic nemen (dé iPod voor levenloze mensen) of een iPod Touch (de iPod voor levenlozere mensen)
    Maar ik weet eigenlijk niet wat je kan doen met een Touch. Najaaa, help me. 8D

    neem maar een iPod Touch, die ziet er gewoon leuker uit :'D maar luister niet naar mij, ik heb geen verstand van dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2009 - 20:23 ]

    Ik zou een iPod classic nemen, kun je meer nummers op kwijt voor hetzelfde geld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dan er een kiezen welke het meeste capatiteit heeft qua gb enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ben het eens met aurelia ^^


    I solemny swear i am up to no good

    iPod classic, ik zweer jou, iPod touch gaat beginnen te vervelen. 8'D

    Touch, die is zooo handig.


    -

    een vriendin van mij heeft touch, en die is vet :Y)
    dus ik zou die nemen =3

    Ja een touch is veel beter en leuker

    Dit doet me denken aan economie, maar goed. Je moet het niet aan iemand vragen die in de winkel werkt. Waarschijnlijk wijzen zij de iPod touch aan, maar volgens mij heeft de classic meer gb. Ik zou dus voor de classic gaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Classic, levenloos hea.

    Unhearted schreef:
    Classic, levenloos hea.

    Nja, maar een Touch is levenlozer! (nerd)

    FreePeace schreef:
    Dit doet me denken aan economie, maar goed. Je moet het niet aan iemand vragen die in de winkel werkt. Waarschijnlijk wijzen zij de iPod touch aan, maar volgens mij heeft de classic meer gb. Ik zou dus voor de classic gaan.

    Haha, vast ;D Maar met een Touch kan je op het internet (baby)

    Op de iPod classic zit een speciaal spelletje voor de mensen die het meeeest levenloos zijnl
    - de iPod muziek quiz. (nerd)
    Als je hem vaak genoeg doet weet je alle antwoorden en versla je jezelf keer op keer, ik bedoel dát is toch echt hét levenloost!

    Broadway schreef:
    Op de iPod classic zit een speciaal spelletje voor de mensen die het meeeest levenloos zijnl
    - de iPod muziek quiz. (nerd)
    Als je hem vaak genoeg doet weet je alle antwoorden en versla je jezelf keer op keer, ik bedoel dát is toch echt hét levenloost!

    Okaaay, maar op de Touch zitten toch ook veel spelletjes? ;X

    ik zou voor touch gaan, want daar kan je toch op internet? =3 x'D
    en ook denk ik spelletjes. En die is gewoon vet :Y)