• Ik draai hem even de rug toe. Wat doet dat beest? Klimt hij op de bank, gooit hij de plantebak om, vreet hij die kapot -was, met de nadruk op was, van hout- helemaal zand op de bank -we hebben een stoffe bank, reken maar uit wat voor klerezooi dat geeft-.

    Der liggen nu allemaal stukken plant door de woonkamer verspreid, overal ligt zand en over 10 minuten komt mijn moeder thuis. IK ben nu echt zo zwaar de lul. Wie hem hebben wil kan hem nu op komen halen.

    Tis een wolf, zijn naam is Kyoto. Hij ziet er uit als een volwassen hond, maar tis nog steeds een (ontzettend lompe, ongehoorzame) pup.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee dankje, ik heb al genoeg aan twee honden. ^^
    Bob, onze grote hond heeft mijn vader namelijk gebeten vandaag en het was erdoor. >.<


    Let the Night embrace you

    oeh oeh oeh ik wil hem wel hebben: D ik heb honger : D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Empire schreef:
    Nee dankje, ik heb al genoeg aan twee honden. ^^
    Bob, onze grote hond heeft mijn vader namelijk gebeten vandaag en het was erdoor. >.<


    bob haha leuke naam xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Empire schreef:
    Nee dankje, ik heb al genoeg aan twee honden. ^^
    Bob, onze grote hond heeft mijn vader namelijk gebeten vandaag en het was erdoor. >.<
    Oo heeft mijn hond ook al vaker gedaan, maar wanneer hij dat doet, ga ik serieus met hem vechten. En ik win altijd!-uiteindelijk- (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil hem! Hij is cute. :3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mijn ouders schieten me dood als ik met een hond afkom, we hebben er nu al 2 [wel kleine]


    You're a star in heaven.