• Tom en Bill Kaulitz, Een beroemde tweeling over de hele wereld is ontvoerd. Maar niet alleen hun. verschillende jonge beroemdheden over de hele wereld verdwijnen in het niets. waar zullen ze zijn?. leven ze nog wel?..


    (Dit verhaal gaat over een gestoorde professor. hij ontvoerd beroemde mensen om proeven mee te doen.)



    VOL!, als ik meer rollen zoek, kom je het te weten!! :D



    Deel 1 is online!
    http://www.quizlet.nl/stories/7416/thfamous-stars-are-gone/

    [ bericht aangepast op 29 sep 2009 - 17:27 ]

    Ik snap 't niet echt. :'D
    Gaat dit meer over ToHo? Moet je bij dat invullen een beroemdheid pakken?

    :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Oeh.. ik wil meedoen ^^
    Info komt zo;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Carnage schreef:
    Ik snap 't niet echt. :'D
    Gaat dit meer over ToHo? Moet je bij dat invullen een beroemdheid pakken?

    :X


    nee, je mag gewoon jezelf zijn. alleen in het verhaal ben je beroemd snap je?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:06 ]

    Aha, ja nu snap ik het ;D Sorry dat ik zoveel vraag maar, gaat dit meer over TH of is dat zegmaar o.a. :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik. Doe mee!!!! W8 info komt zo!!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Carnage schreef:
    Aha, ja nu snap ik het ;D Sorry dat ik zoveel vraag maar, gaat dit meer over TH of is dat zegmaar o.a. :X


    Gewoon over Tom en Bill die ontvoerd worden, Samen met nog wat andere 'beroemd heden' ze worden samen opgesloten enz.

    Naam: Hope Verona
    Geslacht: vrouw
    leeftijd: 17
    lengte: 1.70
    woonplaats: Amerika
    afkomst: Californië
    beroemd van: zangeres en actrice
    gezins situatie: alletwee de ouders nog één broertje van 8 jaar.
    foto: (komt nog)
    klein tekstje over jezelf:
    Ik ben Hope en ben 17 jaar oud en ben een zangeres en speel in films.. Ik woon in Amerika en ben geboren in Californië..
    Ik heb al 6 awards gewonnen. Ik ben goed bevriend met Ashley Tisdale.. Ik heb een jongere broertje, Matt van 8 jaar, soms een lastpost ^^ maar i love my family..

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:27 ]


    Birdy in the sky..

    Naam: Fay Melody Dunaway
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Lengte: 1,64?
    Woonplaats: New York
    Afkomst: Amerika/Indonesie
    Beroemd van: Model/zangeres ^^
    Gezins situatie: Word een beetje genegeerd omdat haar 2 zusjes en 3 broertjes alle aandacht op eisen..
    Foto:http://img.listal.com/image/600353/600full-vanessa-hudgens.jpg
    Klein tekstje over jezelf:
    Haay, ik ben Fay( ook wel eens Melody genoemd) en ik ben 19 jaartjes oud;) Ik heb in vele films gespeeld en ben ook model maar toch ben ik vaak erg onzeker over mezelf:$ Maar goed, mijn hobbies zijn gitaar spelen.. eigelijk alles wat met muziek te maken heeft. Ik hou van zingen, ik speel gitaar, ik dans graag en ik luister vaak muziek. Daarom heb ik van mijn hobbie mijn baan gemaakt. Ik zou echt niet kunnen lezen zonder muziek:Y) Verder hou ik ook erg van lezen:$ Ik word daarom ook weleens boekenwurm genoemd xD
    Oh, ik moet nu gaan,

    Doeeii(H)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:19 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Naam: Kim Tropical
    Geslacht: Vrouw
    leeftijd: 19
    lengte: 1.77
    woonplaats: New York
    afkomst: Nederland
    beroemd van: Bekende Scene Queen
    gezins situatie: Met ouders en 1 jonger broertje van 10
    foto: http://www.quizilla.com/user_images/X/XX/XXG/XXGIRLSWITHGUNSXX/1231464258_4458_full.jpeg
    klein tekstje over jezelf:

    Hallo Mensen!

    Ik ben Kim Tropical! Ik ben 19 jaar oud en beroemd geworden met mijn modellen carriere. Samen met mijn ouders en jongere broertje woon ik in een grote villa , in een buitenwijk in New York. Tot mijn 10e woonde ik in Nederland, maar we zijn dus verhuist, negen jaar geleden.
    Nou verder weet ik nu even niets te vertellen!
    Doei!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:27 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    SkyBirdy schreef:
    Naam: Hope Verona
    Geslacht: vrouw
    leeftijd: 17
    lengte: 1.70
    woonplaats: Amerika
    afkomst: Californië
    beroemd van: zangeres en actrice
    gezins situatie: ?
    foto: (komt nog)
    klein tekstje over jezelf:
    Ik ben Hope en ben 17 jaar oud en ben een zangeres en speel in films.. Ik woon in Amerika en ben geboren in Californië..

    foto:
    deze:
    http://www.contactmusic.com/pics/mb/miley_cyrus_131108/miley_cyrus_5209615.jpg
    of
    http://a.abcnews.com/images/Entertainment/nm_miley_brunette_080428_ssv.jpg
    (deze is een mooie)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:38 ]


    Birdy in the sky..

    Ikke! Info komt
    Naam: Fay Carlie Thyson
    Geslacht: Vrouw
    leeftijd: 19 Jaar
    lengte: 1.79 meter
    woonplaats: Amerika - Boston
    afkomst: Australië - Sydney
    beroemd van: Modellenwerk en acteren
    gezins situatie: Goede gezinssituatie. Fay wordt nog steeds door haar beide ouders verwend, ook al woont ze nu in een ruime loft in het centrum van Boston.
    foto: Fay Carlie Thyson
    klein tekstje over jezelf:
    Hallo Iedereen,
    Mijn naam is Fay Carlie Thyson, vernoemd naar één van mijn grootmoeders. De beroemde Fay Darlinn, ook model, net als ik. Ik ben een gewoon meisje afkomstig uit Sydney. Daar ben ik door een modellenbureau ontdekt geweest en daardoor ben ik moeten verhuizen naar Amerika. Sinds een jaar ben ik ook gestart als actrice, en ik moet eerlijk toegeven dat het me wel bevalt. Mensen beschrijven me als een levendig persoon, dat net zoals iedereen wel zijn negatieve kanten heeft. Ik hou van mijn drie beste vriendinnen; Noa, Sophie en Maibel, ze zijn mijn hele leven. Ik heb donkerbruine, dikke haren ; donkergroene ogen ; voluminieuze lippen en een scherp gezicht. De ontwerpers noemen me perfect voor vele opdrachten. Nee, ik ben niet zelfingenomen, maar ik vind het gewoon leuk dat mensen me complimenten geven, als je ziet van waar ik afkomstig ben. Mijn ouders zijn mijn grootste steun doorheen mijn carrière en mijn moeilijke periodes. Ik hou van hen en vind het jammer dat ze in Ohio wonen, het is nog een eind rijden en door mijn vele werk heb ik bijna geen tijd om ze te bezoeken. Wel bel ik bijna iedere avond voor een lang gesprek en om mijn hond, Hope, eens te horen. Zo, dat was het ongeveer. Bye Lieverds <3

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:47 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Anouk Hudec
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 20
    Lengte: 1.69
    Woonplaats: Berlijn
    Afkomst: half hongaars
    Beroemd van: Ze is getrouwd met Andreas Hudec (Strify van CB) en kent de Kaulitz tweeling. Ook is ze bekent om haar kleding die ze ontwerpt.
    Gezins situatie: woont bij Strify en de bandleden van CB in een apartement.
    Foto: mag je zelf uitzoeken, dat kan ik niet doen op mijn iPod.
    Stukje over mijzelf: Guten Tag! Mijn naam is Anouk, ik ben nu een jaar getrouwd met Andreas Hudec, de leadsinger van Cinema Bizarre. Ik ben goed bevriend met de jongens van CB, ook met de Tokio Hotel tweeling, Tom en Bill. Dit was het wel z'n beetje. Kisses.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:32 ]


    -

    Dankje!!


    Birdy in the sky..

    SkyBirdy schreef:
    Dankje!!


    Graag gedaan :D

    Jeej! Waarschuw je me?^^


    -