• Ik mocht een week lang niet op mijn computertje!
    Waarom? ik had een stomme 5.5 voor een onverwachte SO frans!
    Mijn moeder denkt dat de computerr te hemels/heilig is voor me en in de plaats daarvan moet ik zo'n rottaaltje leren!
    Flauw heah?
    (volgensmijvindtdenisehetnouooknietgeweldigdatiktelkensbijhaaropdecomputerzitxd)


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Frans is nutteloos. Van mijn leraar moesten we het leren omdat als er een franse in Nederland de weg kwijt is we wel moeten antwoorden. Ik bedoel dat leren ze maar Nederlands of Engels-.- *genoeg gezeikt* Thank Gott heb ik geen Frans meer. Ik was er super slecht in bijna alleen maar 3en voor gehaald in drie jaar tijd-.-. Maar nooit hebben mijn ouders mijn Pc afgepakt want ze wisten dat ik goed mijn best deed en het nog niet kon. En ik had een slaapstoornis dus ik liep het afgelopen jaar 2 jaar achter-.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De SO was onverwacht en je bent er nog net door. Best goed zou ik zeggen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Halcyon schreef:
    Mnah. Mss kan je Frans later wel in je job gebruiken. En dan zal je school dankbaar zijn. Maar ik haat Frans ook hoor.:X


    ik wil gwoon juf op de basischool dus nee =]


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    FairyHunter schreef:
    (...)

    ik wil gwoon juf op de basischool dus nee =]

    In het vijfde en het zesde geven ze frans. Maar dan wel niet zoveel grammatica als nu..


    VIP - Very Important Penguin

    frans sucks. alleen in t nummer Je Ne Regrette Rien van cinema bizarre vind ik t leuk...


    Second star on the right and straight on till morning