• Morgen krijg ik de voorlopige uitslag van het bloedonderzoek dat ik vorige week heb gehad. 3 buisjes met bloed hebben ze uit m'n lichaam gestolen! Nah om te kijken of ik ziekte van Pfeiffer heb, maar ik denk dat ik 't niet heb.. Maargoed. Over 10 dagen krijg ik de definitieve uitslag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spannend D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Okeeeeyh, ik weet hoe kut het is om het te hebben. Als je hebt, sterkte <3 Zo niet, mazzelpik. (nerd)

    Ik heb niet zo bekend met ziektes? ;S ken je me ff uitleggen wat je dan zou hebben? ;d

    Spannend! Je bent zeker aan het aftellen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, dat is echt vreselijk. Ze dachten dat ik eerst ook pfeifer had, dus moest ik ook 3 buisjes bloed prikken. Ik vind dat zo akkelig kut gevoel. Maar goed naar een week kwam er bij mij uit dat ik geen pfeifer had maar gewoon een griep, die ik overigens nu weer heb... Maar veel sterkte en beterschap. ;]


    -

    Decadence schreef:
    Ik heb niet zo bekend met ziektes? ;S ken je me ff uitleggen wat je dan zou hebben? ;d

    Bij ziekte van Pfeiffer ben je heel erg vermoeid en vaak heb je last van je klieren -het heet ook wel klierenkoorts- en van je keel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoop dat het negatief is =x
    Ik heb op dit moment blaasontsteking =='

    Verschrikkelijk is dat wachten ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells