• Aeron en zijn vrienden Eloy en Friso zijn al sinds de luiers samen, onafscheidelijk. Hoewel ze allemaal andere talenten hebben, hebben ze nooit problemen.
    Als er dan plots een meisje aan Aeron vraagt hem te helpen met een fotowedstrijd kan hij geen nee zeggen. Langzaam begint hij dit meisje leuk te vinden.
    Als zij model speelt en hij fotograaf is lijkt hij de anderen te vergeten. Dit blijft niet onopgemerkt...
    Aiko besluit zijn grote broer, Aiko, tegen wie hij al tijden opkijkt om hulp te vragen.
    Raakt hij zijn vrienden kwijt, of zal hun vriendschap het overleven?


    Ik heb nog een titel nodig, en wat rolletjes moeten verdeeld worden...

    1. Modelmeisje.
    -
    2. Vriendinnen modelmeisje.
    -
    -
    3. Vriendin Aiko (LET OP: minstens 18 jaar).
    -



    Graag dit in te vullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Like:
    Dislike:
    Foto:
    Tekst:


    De beste zal worden gekozen, dus niet de eerste die iets ingeeft.


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Naam: Jasey Lola O'Lordy
    Leeftijd: 19
    Like: koken, grappen maken, horrors kijken, dansen en zingen(zekan het iet)
    Dislike: ego, acociaaliteit, roddels, leugens.
    Foto: http://www.1920x1200.net/posts/wp-content/uploads/2009/04/sara_paxton_1920_1200_apr152009.jpg
    Tekst:
    hello
    ik ben Jasey, een negentien jaar oud model. Zelf kom ik van Liverpool maar ik ben op mijn zesde verhuist naar....
    Ik ben niet snel kwaad te maken maar als je me eenmaal goed kwaad hebt, kan je beter gaan rennen. Ik kan niet tegen roddels en leugens, dan heb ik liever dat mensen recht in mijn gezicht zeggen wat ze van me vinden. Verder heb ik een verschrikkelijke hekel aan mensen met ego's, mensen die doen alsof ze alles zijn. Natuurlijk heb ik ook dingen die ik WEL leuk vind zoals koken, het is geweldig om in de keuken te flikflooien en iets lekkers op tafel te toveren.
    Ik heb een hele sarcastische humor. Je moet tegen een stootje kunnen en me gelijk vertellen wanneer ik je beledig. Ik vind het geweldig om een avondje naar de bioscoop te gaan, het is echt een numbre one date. vooral horrors en thrillers vind ik geweldig, nu zul je wel denken, een meisje die dat soort films leuk vind? Ik vind het gewoon geweldig als er een beetje actie in zit. Ik denk dat ik weer teveel babbel :$

    lots of love
    Jasey Lola O'lordy

    laat je wat weten als het eerste deeltje er is? ik zou graag willen lezen xD
    kies maar welke rol :p



    xx


    (als je meer foto's mocht nodig hebben, heb ik er nog een paar xp)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 19:44 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol: Modelmeisje of één van haar vriendinnen
    Naam: Fay Carlie Dawson
    Leeftijd: 21 Jaar
    Like: uitgaan, make-overs, shoppen, lezen, muziek luisteren, fotograferen
    Dislike: spinnen, dikke mensen, ruzie, roddelen, geheimen
    Foto:
    Foto1
    Foto2
    Foto3
    Tekst:
    Hallo Iedereen,
    Ik ben Fay Carlie Dawson, een Australisch model van 21 jaar. Vroeger woonde ik in Berlijn - Duitsland, maar op mijn zesde ben ik verhuisd naar Australië. Ik heb donkerbruin, stijl haar ; kastanjebruine ogen ; een slank model ; scherp gezicht en ben ongeveer 1.81 meter lang. Mensen beschrijven me als een persoon dat van het leven geniet, maar dat toch nog steeds - zoals iedereen - zijn negatieve kanten heeft. Ik woon samen met drie vriendinnen in een kleine villa in Victoria, wat heel erg gezellig is. Ook hebben we een hond - Melbourne en een kat - Dakota, twee schatten van huisdieren. Ik krijg de laatste tijd heel veel shoots en shows te lopen, waar ik dan ook heel erg blij mee ben. Verder is mijn leven niet echt boeiend, dus ik laat jullie maar. Bye Lieverds <3

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 20:30 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Jamie Flinn
    Leeftijd: 19
    Like: vrienden, muziek, make-up, shoppen, uitgaan, lezen.
    Dislike: spinnen, insecten, ruzie, liegende mensen
    Foto: http://farm4.static.flickr.com/3280/2665553798_714cea5fea_o.jpg
    Tekst:
    Hello people ^^.
    Ik ben Jamie Flinn, 19 jaar oud. Ik sinds mijn 10e model. Nou, hoe ik er dan uit zie kunnen jullie op de foto zien (: verder ben ik ongeveer 1.85 heb en heb een slank postuur.
    Ik ben iemand als die als ik je mag heel lief is maar anders kan ik toch wel een beetje de bitch uithangen. Verder ben ik eerlijk tegen mensen waardoor ik soms ietwat bot over kan komen, en ben betrouwbaar, . Ik hou van mijn vrienden en leuke dingen met hun doen.
    nouJa, dat was denk ik wat jullie over me moeten weten ^^.
    En dan ga ik nu naar die belangrijke shoot.
    byee sweety's xx.

    Rol: Modelmeisje of één van haar vriendinnen

    wow mijn tekstje zuigt xD haha maarja ik kan zo even nergens opkomen (A). nJaa you can always change it a little bit ^^
    xxx


    Never look back, don't doubt tomorrow.