ik heb het eigl totaal niet gevolgd, dus ik kan ook niet vergelijken met de andere kandidaten. Maar het liedje leek in het begin veelbelovend, maar ik vind dat jodel-gedoe er te veel aan :x
Good lord dat meen je toch niet !
Had ze dat jodelgedoe eruit gelaten dan ging het nog goed zijn (is mijn mening). -_-' Ik vond Oliver toch beter vorig jaar.
Waarom doet België eigenlijk nog mee ? Het is toch allemaal vriendjespolitiek.
Hup Laura hup ! Jullie moeten trouwens gewoon gaan inzien dat België nooit gaat winnen met zo'n wedstrijd en dat Laura vetstrak is :') ik vind haar ge-wel-dig !
Thomas was kut en irritand
Manou was koeeeeel
Laura was koeeeeeel
T&T was koeeeeeeel
Sepp'n Sigi waren fucking dom en slaapverwekkend
Tune was koeeeeel
Agony schreef:
ik heb het eigl totaal niet gevolgd, dus ik kan ook niet vergelijken met de andere kandidaten. Maar het liedje leek in het begin veelbelovend, maar ik vind dat jodel-gedoe er te veel aan :x
Nuja, kijk naar de liedjes die al die jaren gewonnen hebben. Dat jodelen valt dan nog best mee vind ik. :')
Some people make the world special just by being in it
Casually schreef: Pjotr woont een paar straten verder dan mij en ik heb hem als is in het echt gesproken vorig jaar omdat hij een goede vriend is van iemand dat twee jaar geleden in mijn klas zat en Thomas is de beste vriend van een goede vriendin van mijn broer. En zoals je net zei: Bab, Oliver en Max waren goed. Ik blijf nog altijd van dat liedje van Max houden
Dat zei jou lekkere broer al van Thomas :'D & Idd, Max is echt zo goed.
Some people make the world special just by being in it