Pjotr woont een paar straten verder dan mij en ik heb hem als is in het echt gesproken vorig jaar omdat hij een goede vriend is van iemand dat twee jaar geleden in mijn klas zat en Thomas is de beste vriend van een goede vriendin van mijn broer. En zoals je net zei: Bab, Oliver en Max waren goed. Ik blijf nog altijd van dat liedje van Max houden
Casually schreef: Pjotr woont een paar straten verder dan mij en ik heb hem als is in het echt gesproken vorig jaar omdat hij een goede vriend is van iemand dat twee jaar geleden in mijn klas zat en Thomas is de beste vriend van een goede vriendin van mijn broer. En zoals je net zei: Bab, Oliver en Max waren goed. Ik blijf nog altijd van dat liedje van Max houden
Ik weet niet wat dat is
Maar ik vind onze inzendingen altijd slap
en dat we niet winnen is half daaraan te danken
en half aan die landjespolitiek die hier al eerder genoemd is
Daar krijg ik zo de wiebes van
Dan krijg je steeds zo'n liedje in een taal dat je niet snapt
Lekker toch
Irgendwann schreef: Dat meisje woont maar 5 kilometer ofso van mij vandaan, als het niet minder is :'). Zat soms bij mij op de bus! En weetje, ik denk nog dat we meer kans maken als anders. Want meestal winnen altijd van die schattige,jonge kindjes.
Haha, ze woont in Berlaar heikant hé? Een vriendin van me ziet altijd dat jongetje waarvoor dat liedje is geschreven :'D.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Irgendwann schreef: Dat meisje woont maar 5 kilometer ofso van mij vandaan, als het niet minder is :'). Zat soms bij mij op de bus! En weetje, ik denk nog dat we meer kans maken als anders. Want meestal winnen altijd van die schattige,jonge kindjes.
ik vind ze zo schattig ^^
ik heb zelfs op haar gestemt,want ze is toch vertederend,met die schommel en dat gehuppel,ik zit er dan echt zo 'ooooh ^^ kijk hoe lief ze is'
alleen mag ze idd wat meer lachen (:
en haar oogjes staan idd slap,maar daar kan zij niet aan doen he (:
x