• Iedereen die de titel leest zal denken 'wtf dat kind spoort niet' maar ik doe dus de koksopleiding en daar heb je messenset nodig en stuff. Ik was vandaag bij de macro (mijn moeder heeft zo'n pasje want ze heeft een eigen bedrijfje) en toen zag ik een mes waar ik helemaal verliefd op werd -ja koks zijn raar- en die heb ik dus gekocht. Hij was heel erg duur, maar hijs van een super goed merk. Tis een fileermes van sabatier maar ik weet niet of jullie dat wat zegt. Hij was €78 en ik vind hem echt super sexy.

Oja ik heb ook nog een aanzetstaal gekocht, dat is zo'n metalen staaf waar je messen mee slijpt. Alleen hier zit diamant in, zodat de messen extra snel scherp worden en stuff.

Waarschijnlijk vind iedereen mij nu dus een serial killer ofzo, maar ik was er zo blij mee dat ik het even moest delen :'D!!

Wie du mir, so ich dir.

ik dacht echt van: jezus welke emo maakt nu weer zo'n domme titel aan? XD

oeps :')

In time we hate that which we often fear.

Bij ons kan iedereen naar de macro die een pasje heeft, daarom hoeft die persoon geen zaak te hebben...
    Proficiat met je mes (: ik schrok nogal toen ik de titel las :x

You're a star in heaven.

AndreasHudec schreef:
    (...)
    Bij de groothandels moet je echt pasjes hebben, omdat dat dat zeg maar een leverancier is voor bedrijven, tenminste bij ons in de buurt moet dat :'D. Ja idd, die scouting/overlevings messen vind ik vet eng die wel :'D

Neeman, sommige messen zijn echt vet. :3
    Ik vind koksmessen eng. Zo groot en glimmend. o.o In Breda hoeft dat niet, daarom vond ik het al zo raar :')

Everything means nothing, if I ain't got you.

Lucidity schreef:
    (...)
    Neeman, sommige messen zijn echt vet. :3
    Ik vind koksmessen eng. Zo groot en glimmend. o.o In Breda hoeft dat niet, daarom vond ik het al zo raar :')
    Whut thu fuck, stomme zeikers hier in Limburg en Brabant :'D. Gheheh nee, koksmessen vind ik neit eng, de meeste dan :'D

Wie du mir, so ich dir.

Decadence schreef:
    Ik vind dit topic echt geniaal ;D
    Haha dankudanku :'D -maakt buiging-

Wie du mir, so ich dir.

Zolang je mij maar niet vermoord :|
    Maar, leuk voor je dat je een nieuwe mes hebt. Wel apart :'D

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

JIJ, JIJ, JIJ..

STIEKEMERD.
    Je zégt dat je die messen voor je opleiding hebt gekocht, máar stíekem wil je me vermoorden met dat mes hea Ö

[ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 12:58 ]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik dacht al toen ik de titel las :'')

You can run but not hide

Hah, ik had zo iets heel anders in gedachten toen ik las van: ik heb een nieuw mes. (;

Never say you're happy, when your eyes still cry.

Ik heb ook een pasje van de Macro:"D die zijn vet heá :"D alleen moet je bij ons altijd per dozijn dingen kopen voor minder kun je niks mee nemen.:X maar leuk dat je een mes hebt:"D -is zelf ook voor Kok aan het leren en stuff-

[ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 13:30 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ik wist niet dat messen zo duur konden zijn. o.o

Een sexy mes? :'DDD

blame the bully.

Ik vind messen eng, haha. Ik denk niet echt dat ik er mee om kan gaan.
    Maar inderdaad.. Toen ik die titel zag, haha :')

Protège moi de mes désirs.

DramaBiatch schreef:
    Ik heb ook een pasje van de Macro:"D die zijn vet heá :"D alleen moet je bij ons altijd per dozijn dingen kopen voor minder kun je niks mee nemen.:X maar leuk dat je een mes hebt:"D -is zelf ook voor Kok aan het leren en stuff-
    Oe wat stoer! Doe je al koksopleiding ofzo of ben je in de leer, of moet je nog beginnen? En waar ga je dan naar school?

Wie du mir, so ich dir.

Oké, nu ga ik jou dus echt niet meer stalken...

I may not always be perfect, but I'll always try.