• Iedereen die de titel leest zal denken 'wtf dat kind spoort niet' maar ik doe dus de koksopleiding en daar heb je messenset nodig en stuff. Ik was vandaag bij de macro (mijn moeder heeft zo'n pasje want ze heeft een eigen bedrijfje) en toen zag ik een mes waar ik helemaal verliefd op werd -ja koks zijn raar- en die heb ik dus gekocht. Hij was heel erg duur, maar hijs van een super goed merk. Tis een fileermes van sabatier maar ik weet niet of jullie dat wat zegt. Hij was €78 en ik vind hem echt super sexy.

Oja ik heb ook nog een aanzetstaal gekocht, dat is zo'n metalen staaf waar je messen mee slijpt. Alleen hier zit diamant in, zodat de messen extra snel scherp worden en stuff.

Waarschijnlijk vind iedereen mij nu dus een serial killer ofzo, maar ik was er zo blij mee dat ik het even moest delen :'D!!

Wie du mir, so ich dir.

XD ik dacht eerlijk gezegt ook dat je ene meo was die ene nieuw snij mes had XD
    maar nu heb je eindelijk je grote liefde gevonden XD

behind very angel is a demon

Even dacht ik echt dat je een killer was, maar nu niet meer hoor ^^

Happiness hit her like a train on a track

Haha XD als ik je titel zag had ik echt zoiets van: 'OMG, run ! she's gonna kill us!' ofzeu. Maar leuk dat je een nieuw mes hebt :'D en die reactie van Decadence is wel geslaagd :'DDD

Foto? -kijkt lief-

toen ik die titel las dacht ik egt 'wtf o.o' x'D maar ben blij dat je er zo blij mee bent :Y)

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

whaha lekker dan ^^

xD

Love is overrated

Mag ik dat lenen als ik boos ben op me broer ? ;3

We can only learn to love by loving.

Krullie schreef:
    Foto? -kijkt lief-
    Foto van mijn mes :'D Hahah ja nou volgens dacht iedereen op het begin echt van what tha fack :'D.

Wie du mir, so ich dir.

Nicol schreef:
    Mag ik dat lenen als ik boos ben op me broer ? ;3
    Hij is echt heel scherp hoor :'D. Maar van mij mag je :'DDD

Wie du mir, so ich dir.

Lol, mijn vriendje is ook kok, en hij is ook helemaal weg van messen. Ik ging een keer met hem naar de Bijenkorf, koopt hij effe twee messen van bij elkaar €120, in de uitverkoop he! Dat is dat dure merk, Global ofzo. En naja, hij is er echt helemaal weg van xD

Life is hard and then we die

Oeeeh, moordenaar 8D Wie staat op je lijstje? Kipfilet, vis, biefstuk? :o En wel vet, mijn vader is ook altijd helemaal happy als hij nieuwe messen heeft. :')

You move me ......... Kurt

AndreasHudec schreef:
    (...)
    Foto van mijn mes :'D Hahah ja nou volgens dacht iedereen op het begin echt van what tha fack :'D.

Whoa, dat ziet er een scherp mes uit. niet in je vingertjes snijden hé, emo (nerd)

Conspiracy schreef:
    (...)
    Whoa, dat ziet er een scherp mes uit. niet in je vingertjes snijden hé, emo (nerd)
    Gheheh ik heb mij in 4 jaar nog maar een paar keer gesneden. Een keer aan een kraan o.o, ja die hebben scherpe randjes :'D. Een keer aan een aanrecht, ja die hebben ook scherpe randjes :'D en een keer aan een snijmachine (die stil stond, thank god!!) en een keer gewoon met mijn mes, maar dat wat niet zo heel erg :'D

Wie du mir, so ich dir.

Aaaaight, das vet (:,
    als je alleen maar houd op vlees, daar bedoel ik niet mee mensenvlees, snijden vind ik het goed :Y)

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Ik vind dit topic echt geniaal ;D

[ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 12:40 ]