• Nou, er zit zo'n jongen bij ons op school (:, best wel populair enzo weetjewel.
    En hij had reactie bij mij op hyves gezet, dusja ik ging daarna met hem krabbelen enzo, toen vroeg ie mijn msn, dus hij mij toevoegen enzo, en dat was begin van de vakantie. Hij allemaal heel lief doen, allemaal zeggen van schatje, ik hou van je echt wara enzo. en dan in het echt gewoon 'hoi' zeggen ofzo weetjewel. En toen was hij naar Italy, heeft hij met mij zitten smsen, en hij zat toen ook smsjes te sturen van: ik mis je schatje xxloveu. maar, einde vakantie, deed ie nog wel lief enzo, maar sinds de cschool is begonnen doet hij veel anders, een week geleden was er een jongen bij hem, en hij zat mij allemaal uit te schelden, k zeg niet wat wantt dt is echt gewoon te erg. Maar daarna, toen die jongen weg was, zat ie allemaal weer zo lief te doen, en hij zij eerst nog over n vriend van mij; je moet hem niet vertrouwen, hij houd jer voor de gek, als er iemand bij hem is doet ie kei dom tegen jou enzo, en nu doet hij het allemaal zelf enzo. maarja, toen deed ie dus weer allemaal lief, en ik zo vragen: waarom doe je nu wel in een keer zo aardig? hijzo; deed ik eerst dan niet aardig? ik zo; toen john erbij was niet? hijzo; ja toen was ik stoned, maar k geloof er niks van, maar k laat hem maar praatenn.
    maar ik snap hem niet ,
    want de ene keer doet hijaardig
    en dan de andere keer niet ?


    okee, ik heb nu ruzie met hem, en ik vind het toch best wel behoorlijk kut.. maar niks aan te doen, iedereeen zegt dat ik hem moet laten vallen, misschien is het zo wel beter:$ 'n verwend jong is het .. achja

    maarja,
    dat wou ik eventjes kwijt!
    :$

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 0:21 ]


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Weetje, ik weet niet wát voor persoon het is, maar volgens mij zou het best een persoon kunnen zijn die stoned is. Zeg me als ik fout zit.

    DAt heet JONGENS..
    Daar horen wij meisjes gewoon niks van te snapen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    DAt heet JONGENS..
    Daar horen wij meisjes gewoon niks van te snapen.

    dat hoeft niet per se JONGENS te heten
    dat is een bepaalde soort jongens die zichzelf niet zijn met bepaalde andere jongens erbij.
    dat noemen we haantjesgedrag of stoerdoenerij. :')
    en dat is echt lelijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou, ik zie hem niet echt stoned. maarja, als hij dat zegt.
    ik vind het wel echt heel flauw van hem hoe hij doet, en dat is nog zacht uitgedrukt..


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Ik zou hem niet echt vertrouwen hoor. Op het begin vermelde je al dat hij best wel populair was, dus dat is normaal dat die op msn eventjes lief gaan doen. Om daarna je in het echt gewoon 'uit te lachen' -Ik zeg niet dat elke populairen dude zo is- Maar dat is toch het meest voorkomende geval.

    Ze willen stoer doen omdat een andere erbij is... Ze denken dat het stoer is, maar is het niet... Als je in een groep bent, kan het ook gebeuren. Dan voel je je sterk.
    Ik zou hem links laten liggen. Maar het kan best zijn dat hij stoned was...
    En dan zou ik hem ook neit vertrouwen als hij stoned was en vaker is, want dan kan dat gedrag vaker terug komen ;s


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Versailles schreef:
    Ze willen stoer doen omdat een andere erbij is... Ze denken dat het stoer is, maar is het niet... Als je in een groep bent, kan het ook gebeuren. Dan voel je je sterk.
    Ik zou hem links laten liggen. Maar het kan best zijn dat hij stoned was...
    En dan zou ik hem ook neit vertrouwen als hij stoned was en vaker is, want dan kan dat gedrag vaker terug komen ;s


    None but ourselves can free our minds.

    Nou, jongens zijn gewoon moeilijke wezens en ik zou deze gewoon laten vallen. Naar mijn gedacht is hij het soort player type en daar kan ik echt niet mee omgaan, ik zou 'm dus zo laten vallen. Zeker als hij me gaat uitschelden en daarna terug komt slijmen met 'ik mis je schatje, xxiloveu' HA, steek dat maar in je kont dan hoor.

    't is gewoon een klootzak


    Why don't you break my heart

    maar kijk, ik vind het zo moeiljik om iemand pijn te doen.. maar ik weet wel dat het het beste voor me is, maar toch doet het pijn.. en ik probeer hem te negerne, mara telkens als ik hem zie, dan weet ik het niet meer.. ik zit er best wel mee..:$


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    achja toch bedankt <3


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    Ik ken ook iemand die zoiets meegemaakt heeft. Daz gwn om stoer te doen dat die jongens onaardig zijn met vrienden erbij;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Broadway schreef:
    Weetje, ik weet niet wát voor persoon het is, maar volgens mij zou het best een persoon kunnen zijn die stoned is. Zeg me als ik fout zit.

    dat was ook het eerste wat ik dacht


    In time we hate that which we often fear.

    ik zou zeggen, gewoon met rust laten.. ik bedoel. als hij eerst super k*t tegen je gaat doen en daarna uberlief, dat is toch niet leuk?