En hij had reactie bij mij op hyves gezet, dusja ik ging daarna met hem krabbelen enzo, toen vroeg ie mijn msn, dus hij mij toevoegen enzo, en dat was begin van de vakantie. Hij allemaal heel lief doen, allemaal zeggen van schatje, ik hou van je echt wara enzo. en dan in het echt gewoon 'hoi' zeggen ofzo weetjewel. En toen was hij naar Italy, heeft hij met mij zitten smsen, en hij zat toen ook smsjes te sturen van: ik mis je schatje xxloveu. maar, einde vakantie, deed ie nog wel lief enzo, maar sinds de cschool is begonnen doet hij veel anders, een week geleden was er een jongen bij hem, en hij zat mij allemaal uit te schelden, k zeg niet wat wantt dt is echt gewoon te erg. Maar daarna, toen die jongen weg was, zat ie allemaal weer zo lief te doen, en hij zij eerst nog over n vriend van mij; je moet hem niet vertrouwen, hij houd jer voor de gek, als er iemand bij hem is doet ie kei dom tegen jou enzo, en nu doet hij het allemaal zelf enzo. maarja, toen deed ie dus weer allemaal lief, en ik zo vragen: waarom doe je nu wel in een keer zo aardig? hijzo; deed ik eerst dan niet aardig? ik zo; toen john erbij was niet? hijzo; ja toen was ik stoned, maar k geloof er niks van, maar k laat hem maar praatenn.
maar ik snap hem niet ,
want de ene keer doet hijaardig
en dan de andere keer niet ?
okee, ik heb nu ruzie met hem, en ik vind het toch best wel behoorlijk kut.. maar niks aan te doen, iedereeen zegt dat ik hem moet laten vallen, misschien is het zo wel beter:$ 'n verwend jong is het .. achja
maarja,
dat wou ik eventjes kwijt!
[ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 0:21 ]
ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..