• Mijn broertje ging voor het eerst alleen ergens naar toe, hij is pas 9 en hij vond het geweldig. Maar onderweg, werd hij gestopt door een groepje kinderen van 12/13 die hem zaten te pesten. Ze waren met een groepje en zaten hem uit te schelden...
    Toen waren ze ook nog brutaal tegen mijn moeder bezig die mijn broertje ging halen bij de winkel.
    Ik vind het hartstikke erg, ik snap wel dat je bij een groepje stoer wilt zijn, maar dan moet je niet iemands gevoelens gaan kwetsen. En je moet zeker niet aan mijn familie komen... Want dat vind ik heel erg...


    Nu mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie ervan?
    - Gaat de maatschappij echt zo ver achteruit dat niemand meer respect voor elkaar heeft?
    - Wat zouden jullie doen als dit jullie overkwam?



    Ik heb deze topic gestart omdat mijn broertje erg overstuur was, maar dankzij jullie is hij weer een stuk blijer =)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 20:31 ]


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Conspiracy schreef:
    Weet je? Ik wordt nu al bijna een jaar gepest door een groepje van 10 kansloze kinderen en ik vind 't echt kut. ECHT ik heb zo'n zin om hun te slaan hea! ik weet niet eens waarom er ruzie is en waarom ik gepest word door hun. Kom op nou you guys, ik heb hun vroeger altijd geholpen met hun problemen, als ze iets niet wisten en ga zo maar verder en wat krijg ik terug? Stank voor dank, en ik ben dat zo fucking beu. Dankzij hun ben ik een groot deel van mijn zelfvertrouwen, geloof in andere mensen en zo veel andere dingen kwijt. Ik heb zo'n laag zelfbeeld gekregen dankzij hun, maar ik voel me beter door hun. Ik weet dat ik beter ben en laat je broertje daar ook aan denken. Die kinderen mogen dan wel met meer zijn, en ouder zijn, als zij zoiets tegen een 9 jarig jochie gaan doen zijn ze kansloos en is jou broertje diegene die de slimste is. Echt, ik begrijp dat hij zo overstuur is, dat was ik ook, maar hij is de sterkste als het erop aan komt. Die pesters zitten meestal in de knoop met hunzelf en jou broertje dus niet. Echt! Ik weet dat ik beter ben dan die meisjes want ik ben alleen en heb van mezelf al een laag zelfbeeld en zij durven niet eens iets alleen op te lossen en pesten daarom maar mij, ik ben gewoon beter door hun. Ik weet gewoon beter.


    Meid, ik snap je totaal. Ik ben ook altijd gepest geweest. Maar je doet het goed. Je bent veel beter dan hun zielige figuurtjes. Blijven glimlachen, want ze zullen er niet altijd zijn.

    En wat je zei over respect, idd. Maar het is ook de ouders schuld. En sommige mensen hebben nog wat respect over. ;) Er zijn nog wel wat mensjes op de aarde die aardig kunnen zijn. En dat zijn de soort mensen waar we moeten omgaan. =)

    Thx voor je reactie ^^


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Als ze ooit zo durven te doen tegen mijn familie liggen ze het ziekenhuis in de volgende dag. Zoiets doe je niet!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Starship schreef:
    Als ze ooit zo durven te doen tegen mijn familie liggen ze het ziekenhuis in de volgende dag. Zoiets doe je niet!

    Precies, ik was ook woedend... Maar als je geweld gebruikt verlager je wel naar hun niveau.. Ik wou hun ook meppen, en als ze aan mijn broertje komen zal ik ze ook wel hoogswaarschijnlijk doen, want ik heb mijn limiet dat als iemand aan familie komt, dat ik me ermee bemoei...
    Maar het is echt erg, de maatschappij gaat echt flink achteruit.
    En wat kunnen wij eraan doen? ;S


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Stomme kinders die stoer proberen te doen.
    Die hebben gewoon geen leven o.o


    Never run out of reasons to smile...