• Ik heb sinds vandaag een brilletje, hèhè. (nerd)
    En dan nu mijn vraag;
    wie heeft er nog een brilletje?
    Zo neen; ahah.
    Zo ja; altijd? Of enkel om dichtbij/ver te kijken?
    Ik om ver te kijken. :Y)
    En eigenlijk is ook maar een oog slecht. Mijn linkeroog heeft maar een gewoon glas.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 19:15 ]

    imaDINOSAUR schreef:
    Ja ik, eerst alleen voor veraf, maar nu ben ik er aan gewend en heb ik hem gewoon altijd op - zonder krijg ik hoofdpijn.

    Dat moet ik waarschijnlijk in de toekomst ook. Ik heb nu wel hoofdpijn omdat het nog wennen is. Maar mijn ene oog is eigenlijk slecht en bij mijn ander heb ik gelijk nog gewoon glas omdat ik daar goed mee zie.

    Ja, en lenzen maar eigenlijk gebruik ik ze allebei niet echt. En het is voor veraf, -1.75 of zo :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb er een..
    alleen ik zou niet weten waar ik die heb gelaten ;x. .x'D
    dus,, ik heb hem nooit op ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Unhearted schreef:
    (...)
    Dat moet ik waarschijnlijk in de toekomst ook. Ik heb nu wel hoofdpijn omdat het nog wennen is. Maar mijn ene oog is eigenlijk slecht en bij mijn ander heb ik gelijk nog gewoon glas omdat ik daar goed mee zie.


    Ik heb/had dat ook - dat de ene beter is dan de andere. Ik weet niet wat het nu is, maar ik had eerst bij de ene -3 en bij de andere -1 ofzo. En op het begin is een bril inderdaad echt raar en best vervelend :']


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    Ik heb/had dat ook - dat de ene beter is dan de andere. Ik weet niet wat het nu is, maar ik had eerst bij de ene -3 en bij de andere -1 ofzo. En op het begin is een bril inderdaad echt raar en best vervelend :']

    Ja, aan mijn rechteroog heb ik blijkbaar een erfelijke afwijking. Maar ik hoop dat mijn linkeroog nog een tijdje meegaat. :Y) Vervelend vind ik het tot nu toe niet echt. Want het fijn om alles terug beter te zien. Raar is het wel, en wennen. :')

    Ik haat een bril>< Dus ik wil nu lenzen, ik moet enkel nog naar de oogartsxD


    Get outta my head!

    Ik heb al sinds groep 1 een bril. :'D
    Kan er niet zonder, wil er niet zonder. Lenzen vind ik niets, die zou ik toch alleen maar kwijt raken. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    niet isabelletje
    maar isaabrilletje :'D
    haha nee grapje poeps
    ik heb geen bril - nooit gehad ook. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik had een bril maar nu lenzen want ik vond mijn bril nie mooi en ik kreeg geen nieuwe van mijn moeder:@ en ge kunt enkel lenzen nemen als je u bril al lang draagt en je om ver te kijken slecht ziet(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik heb lenzen

    Ik moet er ook een, maar ik ben een soort van te lui om naar een opticien te gaan :$


    I don't need words to feel those lips.

    Ja, ikke. Sinds anderhalf jaar. 1 oog is veel slechter dan de ander maar het ligt tussen de -1 en en -3 beide.

    Ik heb een bril voor dichtbij.
    Sinds ik twee jaar was.
    Sterkte ligt rond de 5+.


    Think before you act.

    Trafficlight schreef:
    niet isabelletje
    maar isaabrilletje :'D
    haha nee grapje poeps
    ik heb geen bril - nooit gehad ook. :')

    Omdat jij het bent kan ik ermee lachen. Neenee, dat kan ik sowieso. Zelf lach ik er eigenlijk ook voortdurend mee. B)
    En ik had eerder nooit gehad dat ik dat zou moeten, hèhè. :')

    Unhearted schreef:
    (...)
    Omdat jij het bent kan ik ermee lachen. Neenee, dat kan ik sowieso. Zelf lach ik er eigenlijk ook voortdurend mee. B)
    En ik had eerder nooit gehad dat ik dat zou moeten, hèhè. :')

    haha :'d maar ik bedoelde het niet gemeen hoor. dat zou ik nooit doen.
    maar alles went ook een brilleke 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.