• WE WILLEN HOLLYWOOD VEROVEREN!

    Tokio Hotel gaat er als vanouds weer flink tegenaan! Bill en Tom hebben zelfs al grote plannen terwijl de nieuwe liedjes nog niet eens uit zijn...

    Wat een fijne verrassing voor alle Tokio Hotel-fans: Eindelijk viert de superband haar comeback in Duitsland - toch willen de boys er als de wiederweerga weer vandoor! Maar eerst zal de band optreden tijdens de TV-show "Wetten, dass...?" (8.15, op ZDF) op 3 oktober. Toch is het mogelijk dat zowel Bill als Tom na het optreden het over een andere boeg gooien en een poging doen om hun grote droom te verwezelijken: verhuizen van Hamburg naar Californië!

    Zanger Bill zegt tijdens een BRAVO interview het volgende: "We willen zo graag naar Hollywood!"

    En eerlijk is eerlijk, de vier jongens kennen de plaats net zo goed als hun eigen broekzak. Ze hebben immers het nieuwe album "HUMANOID" in Los Angeles opgenomen. Maar dat ze er ook willen wonen? Dat had niet iedereen voor mogelijk gehouden!

    Bill: "We hebben het gewoon erg naar ons zin in LA. De stad bruist van de energie, ik zou het geweldig vinden om er een appartementje te huren."

    Vooral het feit dat er zo veel coole feestjes zijn en dat ze daar wat sterrenvrienden hebben, behoren tot de voornaamste redenen om te verhuizen. "We hebben bijvoorbeeld Jay-Z leren kennen. Dat was zo cool. Hij is erg grappig en toch laid back, terwijl 't een heuse mega-ster is!"

    De vier vonden het gezelschap van Miley Cyrus ook allesbehalve vervelend. Ze zijn niet écht vrienden met de jonge wervelvind, 'maar toch kruisen onze paden elkaar' (aldus Tom). En dit is dus precies waarom de twins zo dol zijn op de stad: ze vallen niet zo op in Los Angeles terwijl dit wel het geval is in Hamburg en Magdeburg. Ze worden overal herkend, mensen volgen de boys op de voeten en ze worden belagerd door fans. In Hollywood, daarentegen, kunnen ze gewoon van a naar b bewegen. Hier staan immers andere sterren in de spotlights. Inclusief paparazzi, hysterische fans en groupies!

    Tom heeft echter genoeg van zijn one night stands en oppervlakkige flirts. De rokkenjager verlangt naar een echte relatie voor het eerst in zijn leven: "Ik denk nu heel anders over liefde. Ik zou erg blij zijn als ik écht verliefd word op iemand."

    Liefde, parties, celebs...drie goede redenen om te verhuizen. Toch hoeven de fans zich geen zorgen te maken. Bill: "Duitsland zal altijd ons thuis blijven. In de toekomst willen we ook graag wat zo veel mogelijk tijd thuis doorbrengen."


    als hier al een topic over is,dan mag er een slotje op.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 18:22 ]


    I need you like a heart needs a beat

    damn.
    daar ga ik wonen met anke en esther en nienke en dan zijn we te dichtbij. ;o


    AAP

    Jha ik wil ook wel eens wat.. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga meteen mijn spullen pakken en verhuizen!
    want zo kan ik er niet tegen!


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik ga volgend jaar naar California, een jaar daar wonen bij een gastgezin!
    Haha, en dat was al lang geregeld voor ik wist dat zij daarheen gingen.
    A plesent suprise though^^


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik heb hem al wel gepost, maar zonder vertaling :X
    Toch? ._.