• Ja kijk, Bij een heleboel lessen word ik dus de hele tijd gekozen. *Bijvoorbeeld: dan moet je woordjes enzo leren en dan gaan ze je gewoon zo mondeling overhoren*
    maaar.. dan gaat het like iedere keer zo:

    "Mmhh.. wie zal ik kiezen?"
    *stilte*
    "Mireille!"


    Ik vind dat echt k*t. >.< (A)
    Hebben jullie dat ook?

    Madenaaah schreef:
    Ja, en weetje wat het dan is?
    Dan weet ik álle woordjes die ze aan de anderen vraagt, maar wat ze aan mij vraagt weet ik dan weer niet ><

    Ik had dat vrijdag voor Spaans, ze zei allemaal zinnetjes die ik moest vertalen, maar ik had die niet geleerd, en toen vroeg ze bij een ander allemaal woordjes die ik kende, en toen vroeg ik voor de grap of ik terug naar voor mocht, en ik mocht nog ook en toen had ik een 5/5 want ik had alle woordjes juist ;D

    Empire schreef:
    Haha, nee.
    Ik heb daar zo m'n trukjes voor.

    - Doen alsof je druk aan het schrijven bent.
    - Als hij iemand zoekt, hem/haar zeker niet in de ogen kijken!

    Gewoon zo onopvallend mogelijk doen dus. ^^


    dat doe ik ook altijd.... als bijvoorbeeld iets heel graag wilt dan ga ik gewoon in de ogen kijken en als ik iets niet wil dan ga ik gewoon Doen alsof ik druk aan het schrijven ben xD

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 14:37 ]


    all i need is love, all i get is homework

    Whipple schreef:
    (...)
    nee bij mij werkt dat niet >.<

    ze doen het via de klassenlijst en jaa.. ik zit in het midden..dus ik denk dat het daar ook een klein beetje aan ligt.. maar alsnog ik vind het k*t. (A)


    ja dat is waar maar mijn naam valt niet op in de lijst :P


    all i need is love, all i get is homework

    dan doe ik gewoon alsof ik druk ben x'D


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kazumii schreef:
    (...)

    ja dat is waar maar mijn naam valt niet op in de lijst :P

    van mij denk ik dus wel.. =3

    Decadence schreef:
    (...)
    Ik had dat vrijdag voor Spaans, ze zei allemaal zinnetjes die ik moest vertalen, maar ik had die niet geleerd, en toen vroeg ze bij een ander allemaal woordjes die ik kende, en toen vroeg ik voor de grap of ik terug naar voor mocht, en ik mocht nog ook en toen had ik een 5/5 want ik had alle woordjes juist ;D

    heb jij spaans?
    dat vind ik vet :Y)
    aber.. ik weet ze dan wel meesetal.. naja.. of iemand zegt ze voor.xD

    leeraren zien mij liever niet. Anders kunnen er nogal wat discussies ontstaan en mijn leeraren kunnen daar niet tegen.
    Jammer joh ;(


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Bij ons vragen ze enkel dingen aan de mensen die hun vinger in de lucht hebben n_n Dus doe ik dat nooit x'D


    -

    ik niet hoor,ik kijk dan naar de andere kant,of doe alsof ik heel druk bezig ben,en dan zien ze mij niet :Y)


    everybody needs a song.

    boh, ik heb t niet vaak, maar ik voel t altijd wel van tevoren als ze mij willen kiezen

    meestal dan XD

    eng man o.o


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.