Ja kijk, Bij een heleboel lessen word ik dus de hele tijd gekozen. *Bijvoorbeeld: dan moet je woordjes enzo leren en dan gaan ze je gewoon zo mondeling overhoren*
maaar.. dan gaat het like iedere keer zo:
"Mmhh.. wie zal ik kiezen?"
*stilte*
"Mireille!"
Ik vind dat echt k*t. >.<
Hebben jullie dat ook?
- Home
- Forum
- Werk en school
- Ik haat het stiekem wel.
Ik haat het stiekem wel. - Werk en school
-
24 sep 2009 - 18:0224 sep 2009 - 18:23
Felicitous schreef:
Ik heb zó vaak dat ik weet dat ze mij kiezen, of iemand anders.
Bijvoorbeeld van:
'Heeft iemand iets interessants te vertellen?'
-dan denk ik; hij/zij vraagt het vast aan Sebastiaan-
En jahoor, dan vraagt ie het ook echt aan Sebastiaan.
Maar ja. Ik heb ook best wel vaak dat ik gevraagd wordt voor het antwoord ><
mijn broer heet ook Sebastiaan x'D
maaar.. ik dacht in het begin van het jaar zoiets van: "nee ze vragen mij niet"
Was trouwens ook heel toevallig in engels.
Ik zit zo naast een jongen uit mijn klas. Zegt hij zo: "Als ik ben, zeg jij het voor. Als jij het bent, zeg ik jou voor. Oke?" En toen daarna.. -tadaaa- was ik..>.< Hij zei gelukkig wel voor 1 ding dan.. want die wist ik niet x'D24 sep 2009 - 18:2625 sep 2009 - 21:53Ik doe altijd alsof ik aan het schrijven ben of bezig ben met iets uit mijn boekentas te halen. Het werkt wel niet altijd (':
Happiness hit her like a train on a track
25 sep 2009 - 21:56nooit gewoon
maar dat is wel voor lul dan als je het dan fout beantwoordtDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
25 sep 2009 - 22:10Ja, en dan jusit voor iets wat je niet hebt geleerd ._.
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
25 sep 2009 - 22:14Empire schreef:
Haha, nee.
Ik heb daar zo m'n trukjes voor.
- Doen alsof je druk aan het schrijven bent.
- Als hij iemand zoekt, hem/haar zeker niet in de ogen kijken!
Gewoon zo onopvallend mogelijk doen dus. ^^
doe ik ook en meestal werkt het alleen die van frans eeft dat altijd doorxDYou've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
25 sep 2009 - 22:15@Empire
Doe ik ook :'D Alleen hebben wij zo'n leerkracht die je juist neemt als je druk aan het schrijven bent, echt zo'n rot mens .__.25 sep 2009 - 22:16Ik heb dat nooit.
Je moet gewoon doen alsof je het niet erg zou vinden als je aan de beurt zou kunnen komen.
Doen alsof je bezig bent met iets, wat natuurlijk wel met het vak te maken heeft.
En de leraar nooit aankijken[ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 22:17 ]
I'd rather go naked than wear fur.
25 sep 2009 - 22:27Whipple schreef:
(...)
ik dacht het ook al..x'D
ik ga gewoon mijn achternaam met een "X" ofzo beginnen..x'D of met "C" ofzo.. misschien krijg ik het dan minder x'D
Ik had een keer niet helemaal goed geleerd. Moest ik het antwoord op het bord schrijven, oeps. Gelukkig was het nog wel goed. öJe bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
25 sep 2009 - 22:30FreePeace schreef:
(...)
Ik had een keer niet helemaal goed geleerd. Moest ik het antwoord op het bord schrijven, oeps. Gelukkig was het nog wel goed. ö
dan had je geluk25 sep 2009 - 22:45Als je juist hoopt dat ze jou niet kiezen, kiezen ze je net wel. Het is net alsof ik op voorhand weet wanneer ze mij eruit gaan pikken. Ik voel dat zo aan en dat klopt dan altijd.
25 sep 2009 - 22:50voor te leze word ik weinig gekoze, ma om te sgryve by frans altyd en by wiskunde altyd
by frans omda die vrouw vind da k mooi en duidelijk sgryf en by wiskunde omda k altyd als 1ste allesklaar heb en juist epxD
25 sep 2009 - 22:52Empire schreef:
Haha, nee.
Ik heb daar zo m'n trukjes voor.
- Doen alsof je druk aan het schrijven bent.
- Als hij iemand zoekt, hem/haar zeker niet in de ogen kijken!
Gewoon zo onopvallend mogelijk doen dus. ^^
Als ik iets opschrijf kiezen ze altijd mij omdat ik zogezegd niet oplet. (:
Maar meestal kijk ik dan gewoon naar mijn blad, net zoals de rest van de klas tot er dan uiteindelijk iemand zijn hand opsteekt. (x25 sep 2009 - 22:53Capitain schreef:
(...)
Als ik iets opschrijf kiezen ze altijd mij omdat ik zogezegd niet oplet. (:
Maar meestal kijk ik dan gewoon naar mijn blad, net zoals de rest van de klas tot er dan uiteindelijk iemand zijn hand opsteekt. (x
bij ons steekt niemand vrijwillig zijn hand op..:')25 sep 2009 - 22:55Whipple schreef:
(...)
bij ons steekt niemand vrijwillig zijn hand op..:')
Bij ons in het begin ook niet, maar dan is het echt vijf minuten stil terwijl de leerkracht rondkijkt en iedereen doet alsof die iets opschrijft of de leerkracht niet aankijkt, en meestal steekt iemand dan wel gewoon zijn hand op. Ik steek eigenlijk bijna nooit mijn hand op.[ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 22:56 ]