• En jullie zeggen dat TH fans erg zijn? Nou ik heb me dood ge-ergert(?) aan fans in de rij afgelopen dinsdag! Omdat ik er wat 'normaler' uitzag dan de meeste werd ik arrogant aangekeken! En toen gingen de deuren bijna open, werd er geduwt jongen! Achter mij viel een meisje flauw, nog voor dat het concert begon, door het duwen, niemand gaat aan de kant. Dus ik begin te schreeuwen dat ze aan de kant moeten, begin z'n wijf me toch te beledigen! Ik haat het zo hard? Maar goed, het concert maakte alles goed! Maar serieus, wat een bitches zeg!


    -

    Maar goed dat cinema bizarre zelf de fans helemaal niet meer leuk vind :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind de TH fans altijd gezellig juist, niemand boeit het hoe de ander eruit ziet op concerten.
    Teminste bij mij.

    Maar damn, die mensen zijn weiiird o.o Ik zou zo agressief worden.
    Maar t was wel leuk he, ondanks dat.

    AndreasHudec schreef:
    Maar goed dat cinema bizarre zelf de fans helemaal niet meer leuk vind :Y)

    Je gaat me niet vertellen dat ze dat geschreeuw niet een beetje leuk vinden! =D


    -

    Luister e

    Op zo'n concerten is dat altijd zo daarom tip 1 Later gaan & voorkruipen & dan op een 'save zone' staan. En dat lukte damn goed bij ons ik was alleen bezweet van de hitte die in de zaal hing -_-"


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cherished schreef:
    Ik vind de TH fans altijd gezellig juist, niemand boeit het hoe de ander eruit ziet op concerten.
    Teminste bij mij.

    Maar damn, die mensen zijn weiiird o.o Ik zou zo agressief worden.
    Maar t was wel leuk he, ondanks dat.


    idd

    maar goed
    als het concert maar leuk was; )


    We can only learn to love by loving.

    Cherished schreef:
    Ik vind de TH fans altijd gezellig juist, niemand boeit het hoe de ander eruit ziet op concerten.
    Teminste bij mij.

    Maar damn, die mensen zijn weiiird o.o Ik zou zo agressief worden.
    Maar t was wel leuk he, ondanks dat.

    Heeeeel leuk! Ik vond het zo lief van Strify dat hij naar me lachte toen ik mijn kaartje kwam 'brengen'! Hij zwaaide zelfs even.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 16:41 ]


    -

    Blitzkrieg schreef:
    Luister e

    Op zo'n concerten is dat altijd zo daarom tip 1 Later gaan & voorkruipen & dan op een 'save zone' staan. En dat lukte damn goed bij ons ik was alleen bezweet van de hitte die in de zaal hing -_-"

    Dat werkt niet want ze lieten je echt niet voorkruipen! Dan kreeg je een elleboog stoot! XD


    -

    Cherished schreef:
    Ik vind de TH fans altijd gezellig juist, niemand boeit het hoe de ander eruit ziet op concerten.
    Teminste bij mij.

    Maar damn, die mensen zijn weiiird o.o Ik zou zo agressief worden.
    Maar t was wel leuk he, ondanks dat.
    Mijn zus en ik hadden voor het begin zo'n erge ruzie met iemand dat de beveiliging erbij kwam. Echt achterlijke wijven zijn dat zeg. En ook allemaal boven de 18, echt die gestoorde obsessed mensen. Zieke wijven.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Mijn zus en ik hadden voor het begin zo'n erge ruzie met iemand dat de beveiliging erbij kwam. Echt achterlijke wijven zijn dat zeg. En ook allemaal boven de 18, echt die gestoorde obsessed mensen. Zieke wijven.

    Echt?! 'O.o
    Ik bn pas 15, en gelukkig nietzo gestoord! XD


    -

    Ik was de vorige keer dat ze in Nederland waren.
    Ik met mijn vrienden werden na gestaard. Niet normaal.
    En het opmerkelijke vind ik, als je 1 fan daar hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.
    Ze zijn gewoon zo bezig met wat ze zelf willen dat de rest ze gewoon helemaal niet kan schelen


    Music is the new sex

    Oeh + ik werd aangestaard...ofja eigenlijk niet die langs me vooral :3 ik ben een skater die weggelopen is uit de dierentuin :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    That's what live music does to people.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    That's what live music does to people.

    And you're damn fucking right!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Alicious schreef:
    That's what live music does to people.


    live music scares me.


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    live music scares me.
    People scare me, not music :Y)


    Wie du mir, so ich dir.