• En jullie zeggen dat TH fans erg zijn? Nou ik heb me dood ge-ergert(?) aan fans in de rij afgelopen dinsdag! Omdat ik er wat 'normaler' uitzag dan de meeste werd ik arrogant aangekeken! En toen gingen de deuren bijna open, werd er geduwt jongen! Achter mij viel een meisje flauw, nog voor dat het concert begon, door het duwen, niemand gaat aan de kant. Dus ik begin te schreeuwen dat ze aan de kant moeten, begin z'n wijf me toch te beledigen! Ik haat het zo hard? Maar goed, het concert maakte alles goed! Maar serieus, wat een bitches zeg!


    -

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    People scare me, not music :Y)


    You scare me =D


    We can only learn to love by loving.

    Het is egt niet normaal meer met die fans. Toen ik in juli naar CB was ben ik 1x geduwd waardoor ik met me kop op de grond klapte. 2e x werd ik keihard in me arm geknepen door zo'n wijf omdat ik volgens haar aant duwen was.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik haat iedereen op het moment bij het aanschuiven. xD haha:P

    bij een concert van TH hebben ze aan mijn haar zitten trekken. O.o twaren natuurlijk franse --'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 18:04 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Najha, het zal er wel bij horen. Tien CB opkwam vergat ik alles, het was zoo awesome! Ik mis ze, al sinds ik in de auto op de terugweg zat.


    -

    Nicol schreef:
    (...)

    You scare me =D
    Hahah goedzo, laat dat nu net de bedoeling zijn geweest :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha, de volgende keer kom ik veilig bij jou staan, Kirsten, als dat mag? (a)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 18:13 ]


    -

    Everlasting schreef:
    Hahaha, de volgende keer kom ik veilig bij jou staan als dat mag? (a)
    Hahah van mij mag je. Maar zorg maar dat je er niet bij bent als ik ruzie met iemand krijg :'D. Trouwens jij gaat zometeen ook heel even in mijn verhaaltje komen :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Hahah van mij mag je. Maar zorg maar dat je er niet bij bent als ik ruzie met iemand krijg :'D. Trouwens jij gaat zometeen ook heel even in mijn verhaaltje komen :'D

    Whahaha! Dan ren ik bang weg! XD
    Jeej!^^


    -

    Echt vet raar, ze zeggen dat huppelkutjes arrogant zijn, maar emo's kunnen er zeker ook wat van.


    Life is hard and then we die

    Ik was er ook.en zlefs ik werd raar aangekeken. Omdat ik 'jonger' was dan de meeste die daar stonden. Ik ben 13. Maar ik heb door dat concert 2 nieuwe vrienden erbij XD


    behind very angel is a demon

    NAOtreucolor schreef:
    Ik was er ook.en zlefs ik werd raar aangekeken. Omdat ik 'jonger' was dan de meeste die daar stonden. Ik ben 13. Maar ik heb door dat concert 2 nieuwe vrienden erbij XD

    Ik ook, en ik heb de allemachtige Kirsten gezien!^^


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Ik ook, en ik heb de allemachtige Kirsten gezien!^^
    Nou Nou allemachtige :'D. Overdrijven is ook een kunst :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Nou Nou allemachtige :'D. Overdrijven is ook een kunst :'D

    Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik jou en Tara altijd een beetje als 'hoofd mod' gezien! XD


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik jou en Tara altijd een beetje als 'hoofd mod' gezien! XD
    nee doe maar niet (krul). *luister niet meer naar uitspraken van Anouk* Trouwens. Ik heb hoofdstuk 6 er ook op gezet. Dus hup lezen jij!


    Wie du mir, so ich dir.

    Yep, you're right, dat zijn bitches^^


    Just a simple "I love you" (: