• Ik heb dus juist een nieuwe gsm gekregen. [/het is een lg cookie geworden, een pink one (:]. Maar er zijn berichten die ik wil bijhouden. En ik vraag me af, de berichten staan die in u gsm of op u sim kaart? En als die op je gsm zelf staan, kun je die dan op je sim kaart opslagen?

    Bij mij staan ze altijd op mijn gsm zelf, en ik kreeg ze niet over naar mijn SIM kaart. Misschien kan je ze overzetten naar je computer of een geheugenkaartje?


    Your make-up is terrible

    volgens, mij kunt ge kiezen waar u berichten staan, allé een vriendin van mij kan dat toch


    The soul needs autumn.

    De eerste 25 staan meestal op de Simkaart, en de rest op je gsm. En ja, je kunt berichten op je sim zetten.


    Life is hard and then we die

    mijn vriendin heeft helemaal dezelfde :'D, maar ik ken niets van die gsm, dus ik kan je niet helpen, sorry (cat)


    -

    Oke het is bewezen ik ben officieel niet slim. Aan mij zou je dus niets hebben, xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    bij mij staan de eerste 15 op mijn sim en daarna op de telefoon zelf =3

    Je kan je berichten verplaatsen naar je sim ja. Als je nog genoeg geheugen hebt op je sim tenminste ^^


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij mij staan ze op mijn gsm. Ik doe alleen de belangrijke berichten op mijn simkaart zetten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb lg cookie maar dan de zwarte :]
    ze staan op je gsm.
    je kan ze wel overzetten naar je geheugenkaartje als het goed is. maar ik weet ook niet hoe dat moet (':


    In time we hate that which we often fear.