• Ja, gisteren was het concert van Cinema Bizarre. Het was zo awesome, tijdens het concert keek Strify 2 keer naar mij, ik wees toen mijn maskertje aan en toen knikte hij lachend! Maar goed na het concert eerst opzoek naar de tourbus, kunnen we die niet vinden lopen we terug naar de m&g ingang. Ik mocht niet naar binnen omdat ik geen m&g had, maar ik had een kaartje die ik zo graag wilde geven! Dus opeens gaat die deur open en komen die gelukkige meiden naar buiten, helemaal happy. Maar ik kon het niet laten, ik steek mijn kop tussen die deur en roep naar de jongens 'Wait! I've got something!' ze hoorde me eerst niet maar ik wil dus doorlopen, zie ik die drempel niet en ga dus bijna onderuit! Dus ik trek me omhoog aan die deur sta ik ineens oog in iig met de jongens. Ze begonnen even te lachen en toen gaf ik mijn kaartje aan die man van Tivoli. Hij gaf de kaart aan Yu en die begon meteen te lezen! Toen keek ik even naar Strify, hij herkende mij en glimlachte super lief! Ik lachte terug en begon te blozen, toen werd ik eruit gezet. Ik ben huilend van blijschap weggelopen, ze betekenen zoveel voor mij! Dat stond dus ook op mijn kaartje.

    Maar nu realiseer ik me dus dat ik goed voor lul stond, wie struikelt er nou voor Strify neer?! Wat denken ze wel niet van mij! XD


    -

    Empire schreef:
    Ik zou er alles aan doen om voor hen te vallen! :3
    Jij hebt ze tenminste gezien en ik wil wedden dat ze je nu niet snel vergeten. :]


    Mee eens :'')


    You can run but not hide

    Ik hoop dat ze me herkennen! Ik ga het volgende concert zeker weer!


    -

    Whahaha LOL :'D

    Ik heb ook van die acties. Heb ik op M'era Luna foto's staan maken met The Birthday Massacre, sla ik die zangeres (Chibi of zo) voor d'r hoofd (per ongeluk uiteraard). Dus ik uit pure reflex haar haar aaien, doe ik bij iedereen die ik zeer heb gedaan en sorry zeggen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik begin in love te raken, dat is niet goed! XD


    -

    Aurelia schreef:
    Whahaha LOL :'D

    Ik heb ook van die acties. Heb ik op M'era Luna foto's staan maken met The Birthday Massacre, sla ik die zangeres (Chibi of zo) voor d'r hoofd (per ongeluk uiteraard). Dus ik uit pure reflex haar haar aaien, doe ik bij iedereen die ik zeer heb gedaan en sorry zeggen :']

    Ik zie het al voor me! XD


    -

    oooooooooooh
    mijnnnnnnnnn
    gooooooooood


    Mag ik jaloers zijn?
    -ondanks dat je viel 8D-


    -

    Ik vind het echt zo lief ! OMG? nu gaan ze jou onthouden ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    OverMyHead schreef:
    Haha, vet toch?! Je hebt nu wel een indruk op ze gemaakt x'D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Je bent egt voor hem gevallen.. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha, maar het maakt het beter dat ze je kaartje hebben :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ghehe erg leuk voor je : D


    I don't need words to feel those lips.

    Dat was die blunder wel waard denk ik.
    Of niet?

    Ach, dat vallen is niet zo erg,
    dan blijf je in hun geheugen hangen, op de goede manier !^^


    Just a simple "I love you" (:

    Ik zou met een bloedneus komen maar ik had lol met Nick Red over mn pet xD Met zn stiftje xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    omg das wel vet zeg ^^ en je kan altijd nog als smoes gebruiken: 'tja.. ik ben voor jullie gevallen' x')


    She said: I gotta find out for myself