• Ik dacht ik heb zin om een nieuwe story te maken :Y)
    en ik heb me laten inspireren door rosario + vampire :Y)
    en nu heb ik nog rollen nodig :)
    het werkt zo;

    Youkai academy is een school voor monsters en deze zoekt nieuwe leerlingen voor het nieuwe schooljaar ...
    het enige wat je hoeft te doen is een inschrijf formulier in te vullen en dan wachten of je bent aangenomen ^-^


    ik heb natuurlijk een hoop rollen nodig want op een school zitten natuurlijk een hoop leerlingen ^-^
    het word een verhaal met drame en veel lol meligheid en droogheid.. maar verder wil ik er nog niet alteveel van verklappen :X
    ik hoop dat jullie een rol zouden willen hebben in mijn quiz en zo ja... of jullie dan dit onderstaande inschrijf formulier zouden willen invullen ^-^


    JAja mensen de keuze is gemaakt en dit zijn de mensen die een rol hebben gekregen,
    Enemy
    xCIxTHx
    SuperDaisy
    LollyTjes
    Arixki
    Tranquillity
    Carnage

    Als je er niet bij staat dit betekend niet gelijk dat dit de slechtste inzendingen waren de inzendingen die niet gekozen zijn zijn dat niet omdat ik op het moment nog geen plek heb voor die rol...
    MAAR
    ik bewaar deze allemaal want in de toekomst gaan er vast en zeker nog meer rollen bij komen meer ideen zal ik krijgen en ik ga ook gast rollen nodig hebben eventuele bijrollen noem maar op dus dit betekend niet dat ik dit neit ga gebruiken (ik ben ook vanplan uiteindelijk een seizoen 2 te maken na hoeveel hoofdstukken weet ik nog niet maar daar komen jullie zoiezo 100% zeker in voor daar hebben jullie voorang bij)

    Verder voor iedereen gefeliciteerd ik heb nog nooit zoveel reacties gehad voor een story van mij en dat maakt mij Happy ^-^
    Luf yall ^-^


    Alvast bedankt :Y)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 22:42 ]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    Natuurlijk ^-^
    iedereen die een rol krijgt zal ik een GB sturen ^-^

    Hah, oké, dankje (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    JAja mensen de keuze is gemaakt en dit zijn de mensen die een rol hebben gekregen,
    Enemy
    xCIxTHx
    SuperDaisy
    LollyTjes
    Arixki
    Tranquillity
    Carnage

    Als je er niet bij staat dit betekend niet gelijk dat dit de slechtste inzendingen waren de inzendingen die niet gekozen zijn zijn dat niet omdat ik op het moment nog geen plek heb voor die rol...
    MAAR
    ik bewaar deze allemaal want in de toekomst gaan er vast en zeker nog meer rollen bij komen meer ideen zal ik krijgen en ik ga ook gast rollen nodig hebben eventuele bijrollen noem maar op dus dit betekend niet dat ik dit neit ga gebruiken (ik ben ook vanplan uiteindelijk een seizoen 2 te maken na hoeveel hoofdstukken weet ik nog niet maar daar komen jullie zoiezo 100% zeker in voor daar hebben jullie voorang bij)

    Verder voor iedereen gefeliciteerd ik heb nog nooit zoveel reacties gehad voor een story van mij en dat maakt mij Happy ^-^
    Luf yall ^-^


    A Noble was Born in Chaos