FOTO: heb ik niet
NAAM: Raven
ACHTERNAAM: Moon
LEEFTIJD:16
UITERLIJK: Lang spierwit haar, mijn ogen veranderen nog wel eens van kleur, hangt van mijn humeur af, maar meestal zijn ze chocolade bruin, slank, lichtgetinte huid.Als wolf heb ik een witte vacht met zwarte oren, zwarte plukkin in mijn staart, zwarte poten en zwart omrande ogen.
KARAKTER: Lief en aardig voor vrienden. kan heel erg bitchy doen, ben in de ochtend altijd chagrijnig. Als je me zwaar irriteerd dan moet je oppassen. maak je me kwad dan zou hoop ik dat je heel hard kunt rennen. ik kom altijd een beetje agressief over en kijk dan ook lichtelijk agresssief uit de ogen.
VRIENDJE JA/NEE: Ja
MENS/WOLF/ANDERS?: wolf
THUISSITUATIE GOED/NIET GOED: Niet goed, ben dankloos, zwerf de wereld rond, leef meestal een paar weken in het wild tussen de wolven voor ik verder trek
OVERIGE INFORMATIE:
Ik grom heel erg veel,als ik wakker word, als je me irriteerd, als ik boos ben of gewoon als ik daar zin in heb. en dan ben ik gewoon een mens, als ik grom bedoel ik. als wolf grom ik veel vaker, vooral als ik in een speelbui ben. Verder val ik alleen aan als ik mijn bedrijgd voel, als je mijn territorium binnendringt zonder te waarschuwen. Als je een onbekende mensetende vampier bent, dan verscheur ik je ter plekke en verbrand ik je. Ik heb een paar hobby`s: Lezen, Zinger, Verhalen en songteksten schrijven, en zwaardvechten. dat laatste komt nog wel eens van pas.
AlphaRaven