• oud topic

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow. Succes o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ahjaa oO Heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Maar heel veel succes met die 979 infecties oO

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 16:14 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, succes o.o

    Succes! Die dingen van Trojaanse Paarden krijg ik eigenlijk ook dagelijks binnen en ik vind 't zo raar want telkens als ik dan klik op 'alles opschonen' dan komt er vijf minuten later wéér een melding ;o

    O_O
    Succes x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    je kan inderdaad wel wat steun gebruiken! doe je best!


    Hoi,hoe gaat het? Moeilijke vraag hé?

    Ik had laatst op de computer ineens duizenden meldingen door elkaar van virussen en dan moest ik opeens iets downloaden -wat ik toen niet heb gedaan- en toen ik dat wegklikte was er opeens niks aan de hand.


    "I shut my eyes in order to see.'

    oud topic

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    HugsEva schreef:
    Ik had laatst op de computer ineens duizenden meldingen door elkaar van virussen en dan moest ik opeens iets downloaden -wat ik toen niet heb gedaan- en toen ik dat wegklikte was er opeens niks aan de hand.

    Flinke kans dat jij zoiets als ik had. Alleen bij mij heb ik geen kans gekregen om het weg te werken. Dat programma zit fijn en wel in mijn systeem genesteld. Maar niet voor lang. -valse blik-


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    o.o Misschien heb jij hetzelfde.
    Het vreemde is.. het is zo echt. Je hebt een virus genaamd trojan.win32 et cetera. Ik vul dat dus in op google. Wat blijkt: het win32 virus bestaat echt. Ze gebruiken dus echte virusnamen om mij maar om te krijgen dat ik ze geld toestop om te te laten stoppen. Ze laten mijn pc ook slomer werken (alsof er echt 1000 vurussen op zitten). Kortom: heel overtuigend. Maar ik denk bij mezelf van: dit kan ik niet oplossen, dat gaat niet. Daarvoor is mijn kennis bij lange na niet groot genoeg voor. Daarom ben ik ook zo blij dat m'n pa hier is, because else I would be lost.

    Ja, bij ons is dat altijd een Trojan Horse melding en die bestaat ook - kan dat dat dezelfde is hoor. Maar ik vind 't echt vreemd, en het is meestal als ik LimeWire geopend heb... Niet altijd, maar wel meestal .__.

    Omg o.o Succes (flower)


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja, bij ons is dat altijd een Trojan Horse melding en die bestaat ook - kan dat dat dezelfde is hoor. Maar ik vind 't echt vreemd, en het is meestal als ik LimeWire geopend heb... Niet altijd, maar wel meestal .__.

    Dat heb ik ook altijd bij Limewire.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Succes! (:
    Mijn computer moet eigenlijk ook wel onderhanden genomen worden :x


    You're a star in heaven.

    Succes o.o
    Mijn computer is virusloos maar gaat heeeeel traag x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Sterkte. (flower)