• Hey =)

    De laatste tijd heb ik nogal erg veel ideeën voor Harry Potter fanfictions en nu dus ook weer ^^ Het gaat erover dat er een nieuw Toverschool Toernooi gehouden gaat worden en Rose Wemel (de dochter van Hermelien en Ron) wordt uitgekozen om hieraan mee te doen als kampioene van Zweinstein (net als in boek 4 doen ook Beauxbatons en Klammfels weer mee). Daarnaast is er een nieuwe regel ingesteld: iedere kampioen krijgt een partner aangesteld die ook zijn/haar naam in de vuurbeker gestopt heeft. En Rose krijgt Scorpius Malfidus (de zoon van Draco) aangewezen, iets wat ze niet echt fijn vindt want ze mag hem niet echt (het is niet zo dat ze elkaar vreselijk haten, maar ze mogen elkaar gewoon helemaal niet - haat vind ik een te groot woord). Scorpius moet Rose dus helpen met al haar opdrachten en een goede samenwerking is dus van belang. Nu moet ik alleen nog drie leuke opdrachten verzinnen voor het toernooi, maar ik weet daar niet echt iets voor. Jullie misschien? Iets waarbij je echt met zijn tweeën móet samenwerken?

    En het verhaal gaat waarschijnlijk Building Bridges heten ^^

    Origineel/niet origineel

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 15:06 ]


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Ik vind hem leuk! En ik zal even nadenken over opdrachten (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind hem leuk! En ik zal even nadenken over opdrachten (:


    Owkee X'D Bedankt =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Cool, laat je me weten wanneer hij er is???
    En opdrachte, let me think (wat redelijk moeilijk is voor mij xD)


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Cool, laat je me weten wanneer hij er is???
    En opdrachte, let me think (wat redelijk moeilijk is voor mij xD)


    Oké, bedankt dat je erover wil denken X'D Het denken kan vast nooit zo moeilijk zijn voor jou als voor mij X'D Gheghe X'D Ik wilde misschien iets met het Verboden Bos doen en met Dementors, want Rose heeft een fobie voor Dementors X'D

    En ik zal je waarschuwen =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle