• Nah, hallo kinders.
    Onze oude biologiedocent was overspannen ofzo dus die is niet meer aanwezig, dus hebben we een nieuwe gekregen.
    Iedereen keek daar tegen op, omdat onze oude heel aardig was nzo.
    Maar, onze nieuwe is veeeeeeel aardiger! Ik ga dit bericht niet te lang maken want dan gaan mensen weer afhaken, maar weetje wat hij heeft gedaan o.O

    Hij is fietsend naar Duitsland gegaan, toen naar Polen, Oekraïne, Slovenië, Bulgarije, Turkije, Syrië en Jordanie. Toen is hij met de boot naar Egypte gegaan, en toen weer fietsend naar Libië, Algerije en Marokko. Toen weer met de vliegtuig naar Spanje, en toen weer helemaal fietsend naar Nederland en van daar uit weer naar Duitsland, Polen, Wit-Rusland en Rusland.
    Allemaal fietsend, hè. o.o
    En hij heeft er een jaartje over gedaan.

    Hij is echt de laaaaaaaaauwste.


    ok

    rara hoe is die biocreep overspannengeworden g_g gr esmee

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 20:06 ]


    --

    Marihuana schreef:
    O__________O Welke leraar?
    En niet Doelwijt zeggen want dan ga ik echt neer. Die's eeeeeeeeeeeeeecht niet aardig ;x

    HAHAH!
    Doelwijt is beest hoor 8D
    En nee, geen doelwijt. Hij is er pas sinds dinsdag en heet meneer Wielders :'D
    Alleen je zal hem volgende week niet zien omdat zijn vrouw gaat bevallen.(lol)
    Meneer Scova is weg van school, hè. Hij was overspannen, en hij vervangt hem zeg maar.


    ok

    Blondine schreef:
    Mijn aardrijkskunde leraar is naar de tropen gefietst. Hij is echt gek. Voor een goed doel o.o Omg, ook vette respect. Het was wel 30.000 kilometer of meer O_<

    Damn, dat is pas geweldig.


    ok

    fioe gelukkig zit m'n pa niet naast mij of je zou hem nog op een idee brengen xD
    btw das echt cool R.E.S.P.E.C.T.!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Madenaaah schreef:
    (...)
    HAHAH!
    Doelwijt is beest hoor 8D
    En nee, geen doelwijt. Hij is er pas sinds dinsdag en heet meneer Wielders :'D
    Alleen je zal hem volgende week niet zien omdat zijn vrouw gaat bevallen.(lol)
    Meneer Scova is weg van school, hè. Hij was overspannen, en hij vervangt hem zeg maar.

    Ik ken Scova niet ;x
    DUDE. WIELDERS? Zeg me niet dat zijn voornaam GIERT ofzeuw is x3 want dat zou gewoon té cewl zijn n_n
    HOE ZIET HIJ ERUIT EIGENLIJK?

    -Doelwijt is de vriend van mijn pa --' en hij is al een paar keer bij me thuis geweest x3 vorig jaar lag mijn bio boek half dood op de grond en dat zag Doelwijt :3 en toen ging die helemaal zeiken van 'WAT DOET JOU HEILIGE BIOBOEK OP DE VLOER?' :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OMG o__O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.