• Nah, hallo kinders.
    Onze oude biologiedocent was overspannen ofzo dus die is niet meer aanwezig, dus hebben we een nieuwe gekregen.
    Iedereen keek daar tegen op, omdat onze oude heel aardig was nzo.
    Maar, onze nieuwe is veeeeeeel aardiger! Ik ga dit bericht niet te lang maken want dan gaan mensen weer afhaken, maar weetje wat hij heeft gedaan o.O

    Hij is fietsend naar Duitsland gegaan, toen naar Polen, Oekraïne, Slovenië, Bulgarije, Turkije, Syrië en Jordanie. Toen is hij met de boot naar Egypte gegaan, en toen weer fietsend naar Libië, Algerije en Marokko. Toen weer met de vliegtuig naar Spanje, en toen weer helemaal fietsend naar Nederland en van daar uit weer naar Duitsland, Polen, Wit-Rusland en Rusland.
    Allemaal fietsend, hè. o.o
    En hij heeft er een jaartje over gedaan.

    Hij is echt de laaaaaaaaauwste.


    ok

    2 leraren van mij zijn vanuit midde frankrijk naar mijn school(limburg) gefiets in (dag ik) 18 uur nonstop.Voor het goede doel


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    zalig :o
    willek ook is doen (x


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Amai en ik ben al moe als ik windop en bergop naar school moet en das ongeveer dan 10minute me de fiets :X
    men opa is ook zo zot trouwens 3keer na elkaar de mount ventou me de fiets x

    dude that's pretty awesome.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Capitain schreef:
    Holy shit. oô
    Respect, zou ik nooit kunnen.

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat O.O


    Never run out of reasons to smile...

    Oh my holy good ._.

    Holy shit ._. Ik geloof het niet :'D
    En hij is echt gek o.o


    Only losers can act the way you do

    En respect dat hij dat kan o.o


    Only losers can act the way you do

    hoo leuk ^^
    op de boekenbeurs zo'n 4 jaar geleden waren er 2 meisjes van 25 en 23,zoiets,en die hadden ook een wereldreis gemaakt met de fiets :Y).


    everybody needs a song.

    hallo, is hij dom/gestoord/krankzinnig of gewoon SUPPERMEGAGAAAAAF ? :9~:9~:9~


    All was well.

    WTF!
    oh help!
    volgend jaar de tour de franse??


    stay Nyappy

    Mijn aardrijkskunde leraar is naar de tropen gefietst. Hij is echt gek. Voor een goed doel o.o Omg, ook vette respect. Het was wel 30.000 kilometer of meer O_<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    iksnapnooitwaarommensenvoorhunlolgaanfietsen.
    maar toch respect, ik zou na 100 km dood in de greppel te vinden zijn.


    blame the bully.

    wtff


    --