Mensen..!!!
Weten jullie iets van deze band??
Ik heb namelijk een paar dingen die ik wil weten.
-
18 sep 2009 - 22:2621 sep 2009 - 19:32
xGOSSIP schreef:
(...)
Dit ziet er nog vrij geloofwaardig uit.
Mhh ik denk niet dat het die was wat ik heb gezien. Daar had hij foto's met zijn vrienden. Deze zijn bijna allemaal van xink en nogal oud vind ik persoonlijk. En de reacties op zijn foto's waren van vrienden en vriendinnen, dat heb je bij deze niet...You're a star in heaven.
21 sep 2009 - 19:33Daze schreef:
(...)
Mhh ik denk niet dat het die was wat ik heb gezien. Daar had hij foto's met zijn vrienden. Deze zijn bijna allemaal van xink en nogal oud vind ik persoonlijk. En de reacties op zijn foto's waren van vrienden en vriendinnen, dat heb je bij deze niet...
Ik zal nog wel even rondkijken Maar ik ben er wel bijna door. Nog 1 pagina.So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
21 sep 2009 - 19:35xGOSSIP schreef:
(...)
Ik zal nog wel even rondkijken Maar ik ben er wel bijna door. Nog 1 pagina.
Succes (;You're a star in heaven.
21 sep 2009 - 19:38Daze schreef:
(...)
Succes (;
Dankje. Je bedoelde deze toch niet, denk ik ?
Ik heb deze en deze nog gevonden. Dat was het. Al is er nog wel een officieel profiel, waar echt wel duidelijk op staat dat het de officiële is.[ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 19:43 ]
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
21 sep 2009 - 19:42xGOSSIP schreef:
(...)
Dankje. Je bedoelde deze toch niet, denk ik ?
Daar kan ik niet op als ik geen vriend ben. Dus waarschijnlijk zal hij dat wel zijn? Een faker zou zijn profiel denk ik niet afschermen.You're a star in heaven.
21 sep 2009 - 19:46Daze schreef:
Ik wel, ik ben vriendjes met tegenzwerfvuil. En hij ook.
(...)
Daar kan ik niet op als ik geen vriend ben. Dus waarschijnlijk zal hij dat wel zijn? Een faker zou zijn profiel denk ik niet afschermen.So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
21 sep 2009 - 19:50xGOSSIP schreef:
(...) Ik wel, ik ben vriendjes met tegenzwerfvuil. En hij ook.
Ik heb geen gemeenschappelijke vriendjes ):
Maar ik ben er vrij zeker van dat hij het echt is (:You're a star in heaven.
21 sep 2009 - 19:50Oke, dit is niet cool. Ik lees die titel en ik zit met een nummer van hen in mijn hoofd dat ik nog niet eens goed vind. > <
We'll never be as young as we are tonight
21 sep 2009 - 21:0722 sep 2009 - 19:25Daze schreef:
(...)
Ik heb geen gemeenschappelijke vriendjes ):
Maar ik ben er vrij zeker van dat hij het echt is (:
Ik weet het niet .. Er staan vooral foto's van hem op, met dan een foto van een meisje bij. En nogal vaak. De helft van de foto's --"So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
22 sep 2009 - 19:3022 sep 2009 - 19:40Alicious schreef:
Klik.
Dat vond ik toen redelijk goed. : D
Dat is ook een goed liedje ^^So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
22 nov 2009 - 19:2622 nov 2009 - 20:03SugarGirl schreef:
xink fans ff een mededeling jonas heeft/had mexikaanse griep...!!!!!
haha tuurlijk (:
trouwens,vraag is aan die ene 'jonas' waar hij op school zit en of ze nog muziek maken of CD's gaan uitbrengen en als dat is,wanneer dan wel(: ?
ik weet er de antwoorden op,ik zal zeggen of het de juiste antwoorden zijn of niet (:everybody needs a song.
22 nov 2009 - 20:14Hum waren best knap
you'll never walk alone