• Mensen..!!!
    Weten jullie iets van deze band??
    Ik heb namelijk een paar dingen die ik wil weten.

    Dat ze de enige fatsoenlijke mensen zijn die België ooit naar Eurosong heeft gestuurt samen met Oliver.


    The soul needs autumn.

    Ik weet alleen dat ze aan Eurosong meededen.


    Just a simple "I love you" (:

    ik weet neit of er mensen in de house zijn die fan waren maar ik moet echt alles weten want ik heb iemand op msn en die zegt dat het hem is mar dat weet ik dus neit 100% zkr heb ook een van die jongens an de tele gahad en toen had ik een krein beetje het idee dat het nog een heel klein beetje waar kon zijn maar ja daar om meot ik dus ook weten of jonas een vriendin heeft

    Op google vind je vast wel iets (:


    Happiness hit her like a train on a track

    SugarGirl schreef:
    ik weet neit of er mensen in de house zijn die fan waren maar ik moet echt alles weten want ik heb iemand op msn en die zegt dat het hem is mar dat weet ik dus neit 100% zkr heb ook een van die jongens an de tele gahad en toen had ik een krein beetje het idee dat het nog een heel klein beetje waar kon zijn maar ja daar om meot ik dus ook weten of jonas een vriendin heeft


    Hij heeft een officiële netlog, je kan daarop kijken? Een half jaar geleden had hij geloof ik een vriendin.


    You're a star in heaven.

    Oeh, zijn dat niet die gasten van "Ik ben geen robot, robot" en "Hey jij blijf van m'n meisje af!"
    Die zijn cooool :P!


    Life is hard and then we die

    Zij hadden dat liedje 'he jij' net als die nieuwe 'hey you' van th:'].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    he jij was van kikx niet van xink
    maar ik ga ff op netlog kijken

    heb ze live gezien en kwijl+water over mijn hoofd gekregen
    hale yeah!!xD

    [ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 19:08 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vond hun indertijd goed. =3


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Op Netlog, als je Jonas Xink intypt, kom je op een stuk of 5 verschillende profielen uit --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Op Netlog, als je Jonas Xink intypt, kom je op een stuk of 5 verschillende profielen uit --"


    Typ eens Jonas Meukens, dat was toch zijn naam hé?


    You're a star in heaven.

    Daze schreef:
    (...)

    Typ eens Jonas Meukens, dat was toch zijn naam hé?

    Ja. 18 van de 19 profielen, die er op komen, zijn van hem. Het andere is van zijn broer : Niels :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Ja. 18 van de 19 profielen, die er op komen, zijn van hem. Het andere is van zijn broer : Niels :P


    Handig (: Ik ben eens op zijn echte profiel uitgekomen [hij had echte foto's enzo], maar ik weet niet meer welk het was.


    You're a star in heaven.

    Daze schreef:
    (...)

    Handig (: Ik ben eens op zijn echte profiel uitgekomen [hij had echte foto's enzo], maar ik weet niet meer welk het was.

    Dit ziet er nog vrij geloofwaardig uit.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California