• Hallo x3.

    Ja ik wil graag een lippiercing, en ik denk dat als ik 16 ben, dat ik er een neem, maar ik weet niet aan welke kant ik hem moet zetten. Zelf heb ik al een neuspiercing, aan de linker kant. Dus aan welke kant zou een lippiercing dan beter staan?

    x.<3


    Sometimes it's best not to care.

    ik denk rechts


    We can only learn to love by loving.

    rechts ja


    Life is hard and then we die

    Persoonlijk vind ik het geen mooie combinatie en als je 16 bent heb je nog twee jaar dus kan je er nog lang genoeg over na denken en anders vraag je het aan je piercer. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je een klein gezicht hebt zou ik het ten zeerste afraden. Want twee piercings in het gezicht is nogal.. heftig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Licht eraan, maar ik zou eerst ff met een tattoo pen (kan je gewoon in een speelgoed winkel kopen) proberen an welke kant. Ik zou rechts doen. Maar misschien staat het helemaal niet mooi?


    Food.

    ik kan uit ervaring zeggen dat dit geen geslaagde combinatie is... maakt niet uit waar je de lippiercing zet,, het gaat egt niet goed samen met een neuspiercing :S sorry!!

    Xd

    weetje.
    Ga naar een carnavals winkel
    Daar kan je allemaal nep piercings kopen ook lip piercings. Koop die en kijk waar het het mooist staat ;)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 9:19 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Waarom doe je hem niet gewoon in het midden. Hoef je je niet om de kant druk te maken :Y)


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo goed samengaan, ik denk dat je beter voor één van de twee kiest. Ofwel kan je doen wat Immortal voorstelt.


    You're a star in heaven.

    rechts denk ik.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Fighter schreef:
    ik denk rechts


    ja ik heb een rechterneusvleugel-neuspiercing *kuch*kuch*

    en ik ben ook van plan om een piercing te steken , links , omdat het anders te druk wordt rechts XD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me