• Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?:
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?:
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?:
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?:
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?:
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?:
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?:
    Zilver, Goud of gekleurd?:
    Waar koop jij je piercings?:
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:

    Jaa, dat word invullen. :Y)

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: 12de
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 1
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: Ja me wenkbrauwpiercing.
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Ja, tongpiercing.
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Neus piercing.
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: Lippiercing (naja, die heb ik al :'D)
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Ik vind het precies hetzelfde als een oorbel.
    Zilver, Goud of gekleurd?: Goud!
    Waar koop jij je piercings?: Queen of rings.
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Queen of rings.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: euh da weet ik nimeer :S
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 1 in men navel en 3 in men linkeroor en 1 in men rechter
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: ja vanbove op men oor zo :p
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Mss
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: ZO in u wange
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: Weet ni
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: MMm..
    Zilver, Goud of gekleurd?: Goud
    Waar koop jij je piercings?: Choice
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Navel ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: 15
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 1
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: Oorbellen
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Ik hoop het
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Weet ik veel :P
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: TongPiercing
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Ik vind het gewoon een piercing :P
    Zilver, Goud of gekleurd?: Goud :P
    Waar koop jij je piercings?: Kruidvat
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Neus linkerkant

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 20:13 ]

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: uh .. weet niet meer. 10 ?
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 1 (met oorbellen erbij 5)
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: nee
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: niet van plan
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: tragus ofso ?
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: geen
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: hetzelfde
    Zilver, Goud of gekleurd?: zilver
    Waar koop jij je piercings?: winkels x'D
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: uh .. weet niet hoe dat heet


    -

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: 14 jaar. (oorbellen niet meegeteld)
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: Alleen oorbellen. Heb de andere eruit gehaald
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: Ja, mijn lippiercing
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Ja, ik wil er 1 bij mijn pols
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Ik zou er nooit 1 door mijn wenkbrauw doen.
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: Door de pols.
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Een sieraad voor je lichaam
    Zilver, Goud of gekleurd?: Zilver
    Waar koop jij je piercings?: Piercingshops
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Had een Lippiercing.


    Music is the new sex

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: Niks. Tenzij oorbellen ook meetellen. Maar dat gaat niet op denk ik.
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 0.
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: Nee.
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Geen, denk ik :']
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Lelijk: Die koeienringen. Ben de naam ervoor vergeten. Nooit bij mezelf: alle, op heel, heel misschien een neuspiercing na.
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: Dan een neuspiercing denk ik.
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Anders. Er wordt ook in de maatschappij moeilijker over gedaan.
    Zilver, Goud of gekleurd?: Zilver.
    Waar koop jij je piercings?: Nergens.
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Nowhere.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: Nog steeds niet
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: Zero
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: Nope
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Ik wil microdermal
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Bridge en septum
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: microdermal in mijn heup of onderarm
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Nee, ik vind het iets specialers. Over piercings wordt er veel tumult gemaakt, oorringen al niet.
    Zilver, Goud of gekleurd?: Zilver
    Waar koop jij je piercings?: Nergens
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Nergens

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 16:25 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: 15 jaar
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 1
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: ja, hij moest eruit voor een operatie
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: nee i kdenk het niet
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: bridge, corset
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: weetnog niet
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: ik vind het gwn een sieraad : )
    Zilver, Goud of gekleurd?: zilver
    Waar koop jij je piercings?: euhm winkels? x'D
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: Navel piercing


    Magic never ends.

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?
    - Ik was tien, als ik het goed heb.
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?
    - Op dit moment twee. Mijn navelpiercing en mijn lippiercing, exclusief mijn twee gaatjes in mijn oren meegerekend.
    Heb je een piercing die je eruit hebt gehaald?
    - Ja, meerdere. Ik heb drie Helix-piercingen eruit gehaald. Ik heb mijn neuspiercing eruit gehaald. En ik had een snakebite, maar ik heb de piercing uit mijn rechterlip eruit gehaald.
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst? Zo ja, welke?
    - Ongetwijfeld. Maar ik ben iemand die het spontaan doet, dus zonder er vooraf over hebben nagedacht. Dus welke ik dan zal zetten, weet ik nog niet.
    Welke piercing vind jij spuuglelijk en zal jij nooit bij jezelf zetten?
    - Alle piercings vind ik wel mooi, maar het is de persoon zelf. Hoe showt diegene z'n piercing en staat het diegene goed. Dus ik vind geen enkele piercing echt lelijk.
    Je mag één piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke wordt het dan?
    - Ik ben niet minderjarig. En al zou ik dat zijn, zou ik alsnog niet hoeven kiezen over één piercing. Ik mag zo'n beetje doen en laten, waar ik zin in heb.
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel of vind jij hem net weer iets anders dan oorbel?
    - Het is wel een tikkeltje anders als een oorbel, maar het zijn beide sieraden. Maar omdat de meerderheid wel oorbellen heeft, is dat een soort gewoonte geworden en sta je er niet meer raar van te kijken. En dan integendeel tot piercings.
    Zilver, goud of gekleurd?
    - Het ligt puur aan het moment wat ik in wil.
    Waar koop jij je piercings?
    - Overal en nergens.
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?
    - Tattoo Dennis & Crazy Needle.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: Ik heb er nog geen
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: Geen
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: /
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: In de toekomst zou ik al blij zijn als ik een piercing zou krijgen :'D
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Zo'n smiley of zoiets
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?: Angelbites [als dat al één piercing is] of anders een monroe
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Nee, het is niet zoals een oorbel. Het is gewoon een sieraad.
    Zilver, Goud of gekleurd?: Ik denk zilver
    Waar koop jij je piercings?: /
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?: /

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?:
    16
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?:
    1
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?:
    nee
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?:
    misschien
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?:
    navelpiercing, niet omdat ik hem lelijk vind maar omdat het mij niet staat
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?:
    neus of lip
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?:
    iets anders als een oorbel
    Zilver, Goud of gekleurd?:
    zulver of gekleurd
    Waar koop jij je piercings?:
    London
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:
    Zwolle

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 22:42 ]


    dream, dare, fly!

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?: 14de
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?: 3
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?: Ja. Conch Piercing omdat hij helemaal ging ontsteken en het vlees van mijn oor via het gat eruit gedrukt werd (krul). En mijn neuspiercing, maar die is zegmaar dicht gegroeid nadat ik hem iedere dag uit moest doen voor mijn werk.
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?: Misschien weer een Conch, of nog wat Helixes maar niet echt massaal in mijn gezicht ofzo.
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?: Angelbites, Snakebites, die door het bovenstuk van je neus gaan, Dermal anchor rommel in je gezicht.
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?: Hangt ervan af hoe je de piercings draagt, als ze je echt een totaal ander persoon maken, dan vind ik het niet zomaar sieraden, maar ook écht piercings.
    Zilver, Goud of gekleurd?: Zilver.
    Waar koop jij je piercings?: Tattooshop in mijn dorp.
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:Tattooshop in mijn dorp.


    Wie du mir, so ich dir.

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?:12e maar als je oorbellen erbij rekend 9 ofzo xD
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?:
    11 als ik die in mijn oren meereken en mijn plug van 6 mm, 9 in mijn oren , navel piercing, labret piercing ;)
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?:3 , mijn industrial, mijn neus piercing kan ik nog in doen , en 1 in mijn kraakbeen
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?:TONG
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?:Ehm...ik vind alles wel mooi
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?:Ik mag t allemaal XD
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?:Nee ik vind het wel t zelfde
    Zilver, Goud of gekleurd?: Zilver ;)
    Waar koop jij je piercings?:Ehm....waar ik ze kan vinden XD
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:Bij de v&d en ze waren allemaal goed gezet ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?:
    13
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?:
    1
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?:
    Nee.
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?:
    Nog 1 aan de andere kant vn mijn lip, en een wenkbrauw piercing ^^
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?:
    Septum
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?:
    Whah. dan heb ik die éne al gehad ;3 maar als ik er nóg een mag, dan een wenkbrauw piercing/
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?:
    Nja, wel het zelfde.
    Zilver, Goud of gekleurd?:
    Gekleurd.
    Waar koop jij je piercings?:
    In de piercingshop, of gwn op de markt.
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:
    Bij Tattoo 'nd Piercings shop Yankeez.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 7:42 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?:
    14
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?:
    2 (Neus&Navel)
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?:
    Nee.
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?:
    Ik denk het niet.
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?:
    Wenkbrauw/tepel.
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?:
    Oorschelp.
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?:
    Beetje hetzelfde.
    Zilver, Goud of gekleurd?:
    Gekleurd.
    Waar koop jij je piercings?:
    Piercingsshops.
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:
    Ben de naam vergeten. xD

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 9:27 ]


    You can run but not hide

    Vanaf welke leeftijd had jij je eerste piercing?:
    mijn erm... 11e ofzow
    Hoeveel piercings heb je op dit moment?:
    2
    Heb je een piercing die je eruit heb gehaald?:
    jaah
    Ga je er nog meer zetten in de toekomst, zoja welke?:
    kweet niet
    Welke piercing vind jij spuuglelijk, en zal jij nooit bij jezelf zetten?:
    navelpiercing :X
    Je mag 1 piercing van je ouders (als je nog minderjarig bent), welke word het zeker?:
    Lip/Wenkbrauw
    Vind jij een piercing een sieraad zoals een oorbel, of vind je hem net weer iets anders dan een oorbel?:
    nee ik vind het weer iets anders...
    Zilver, Goud of gekleurd?:
    zilver
    Waar koop jij je piercings?:
    bij de piercing shop
    Waar heb jij je piercing(s) gezet?:
    skin art, utrecht


    A Noble was Born in Chaos