• ik heb het gevoel dat mijn vriendinnen me niet meer aardig vinden. Naja de 2 maar ik het meest mee omga. ;X ik zal jullie vertellen waarom:
    ik zat zo bij Duits we hadden tafel aangeschoven ik zat tegen het raam en de andere 2 naast me zegmaar, met zijn 3e op een rijtje, Dus de middelste begint tegen die andere te kletsen, ik luister gewoon mee draait ze opeens haar rug naar me toe dus ik heb soiets van, nou laat maar hoor. ;S en ze zitten maar te lachen enzo dus ik zit daar een beetje. Ook bij BV ze zitten een beetje te smoezen enzo ik vraag van: wat is er? :] ,, Hun; Niks, Ik; mag ik het weten, Zij; Nee. En ze hebben de hele tijd lol, en als ik met de 1ne appart ben is ze heel aardig, en samen zijn ze harstikke stom. ;X en als iemand iets heeft dat kiest diegene áltijd die ander. Hoewel we eigenlijk met zijn 3e vriendinnen zijn om het zo te zeggen.
    En 1 zo'n vriendin die volgt niet alle lessen omdat ze ziek is geweest (had kanker) dus als ik met die andere in de les zit dan is ze wel gezellig maar als ze samen zijn lijkt het net of ze mij niet meer mogen ofzo. ;S
    -& ook, we zijn met een oneven aantal in de klas dus ik ben vaak degene die alleen zit als dat andere meisje dat vak volgt zegmaar. ;S tjaa, als je het nou omstebeurte doet okée.

    - Trouwens ze praat nu tegen mij op MSN en ze hadden afgesproken zegt ze net ; M en ik hadden net hele erge lol! echt was zo leuk!!

    - maar ik weet dus niet wat ik hiervan moet denken. ;$


    bedankt voor het lezen. (a')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 16:47 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Broadway schreef:
    Zeg het ze, het is moeilijk, maar ze zullen het zeker begrijpen. (flower)


    Denk je? ;X
    ik weet niet, die ene kan soms nogal afkappen om 1 ding dat je verkeerd doet/zegt.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Dan zijn het geen echte vriendinnen, (cat)

    Broadway schreef:
    Dan zijn het geen echte vriendinnen, (cat)


    - oké, weet ik tenminste waar ik aan toe ben(6)
    xd' nee maar gewoon, this gewoon soms heel irritand hoe ze doen. N ( jij weet wel wie. xd' ) die is verder gewoon echt heel aardig maar M die kan gewoon echt enorm stom doen, draait ze opeen de rug naar je toe. Nou lekker ;S


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BillieJean schreef:
    (...)

    haha, xd' typisch jij hoor. XD
    Haha ben ik zo voorspelbaar? $:


    when words fail, music speaks.

    Kikailoveu schreef:
    (...)Haha ben ik zo voorspelbaar? $:


    neenee. xd' maar gewoon dat zou jij doen., XD


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Hmmm, ik denk dat hun dichter naar elkaar toe groeien. Maar misschien moet je er wat van zeggen? Of andere vriendinnen zoeken want als ze zo doen zijn het niet echte vriendinnen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BillieJean schreef:
    (...)

    neenee. xd' maar gewoon dat zou jij doen., XD
    Uiteraard. :'D
    Neegrapje. neegrapje, ik weet hoe het voelt want ik heb het meegemaakt dus ja, :'D


    when words fail, music speaks.

    Decoy schreef:
    Hmmm, ik denk dat hun dichter naar elkaar toe groeien. Maar misschien moet je er wat van zeggen? Of andere vriendinnen zoeken want als ze zo doen zijn het niet echte vriendinnen. (cat)


    idd, nu je het zegt. ;O andere vriendinnen zoeken. xd' klinkt zo vriendloos. nee maar ik ga er wat van zeggen. :'] thnks


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Kikailoveu schreef:
    (...)Uiteraard. :'D
    Neegrapje. neegrapje, ik weet hoe het voelt want ik heb het meegemaakt dus ja, :'D


    Serieus?! ö


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BillieJean schreef:
    (...)

    idd, nu je het zegt. ;O andere vriendinnen zoeken. xd' klinkt zo vriendloos. nee maar ik ga er wat van zeggen. :'] thnks

    Hehe, er zijn vast wel andere meiden in je klas met wie je om kan gaan toch? En geen dank.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Hehe, er zijn vast wel andere meiden in je klas met wie je om kan gaan toch? En geen dank.


    jawell. ;D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BillieJean schreef:
    (...)

    jawell. ;D

    Of op je school ofzeu.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo ben ik twee weken op vakantie geweest :/


    You're a star in heaven.

    ik heb daar ook ervaring mee gehad : )
    als het zo blijft doorgaan , moet je ze het maar eens zeggen en als je dat niet durft , vertel het dan aan iemand die je vertrouwt , in ieder geval blijf er niet mee zitten...
    laat ze jou niet klein krijgen!
    in mijn geval was het : ander en beter xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H