• Okeeeyh.
    Ik had Duits, wat ik dus best wel makkelijk vind, en we hadden een SO. Dat wisten we. Ik had keigoed geleerd, krijg ik dat blad voor me neus. Ik begin eerst dingen in te vullen, die volgens mij wel kloppen. Daarna weet ik plots helemaal niets meer. Dus ik heb de helft open laten staan, en nu voel ik me kud. Want het is me ook al gebeurd bij Frans. Had ik gewoon de stomste dingen open laten staan.
    Grrrrrr,
    soms heb ik zo'n hekel aan mijzelf.

    een blackout dus :) heb ik soms ook maar later weet ik het altijd (als ik de antwoorde hoor) dan vind ik mezelf ook stom ! x

    ik heb da eergisteren bij frans gehad kweet morgen mijn punten:|
    kga het beter niet zeggen tegen mijn ouders of kmag het hele weekend niet meer buiten komenxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jullie hebben al Duits in het tweede jaar ;o Zijn jullie gek ;o Wij krijgen nu pas Engels! Maar dat had ik ook eens in het laatste jaar van de basisschool, we hadden een SO Frans en ik wist alles perfect, tot ik dat blad voor me kreeg. Resultaat: 2/10

    Ik had dat ook met mijn frans oO En het resultaat 5/20. Echt, ik kon mezelf wel wurgen, ik had het nog nooit zo slecht gedaan en ik had goed geleerd. Krijg ik een black out --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Black out.
    moet je naar de leraar(es) gaan en dat vertellen. Daar kun je ook mee geholpen worden. ^^


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Dat haat ik dus ook, en als ik het dan afgegeven heb dan herinner ik het me weer. Dat is zo irritant. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Arme jij. (flower)
    Dat had ik vorige week bij bio en nu heb ik een 5.4 xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    en dat alleeeeeeeeen maar omdat ik die stomme 10 niet meer wist - dus alles boven de tien zowat. :((

    Ik ook Wiskunde x)
    Had de helft opengelaten maar had de rest wel goed :'D
    5/10 dus ;D


    - hoi ;D

    Heb ik ook vaak ;o
    Is echt kut x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach, gewoon om lachen - hoor ik mijzelf nog zeggen. Ach, die haal ik wel weer op joh. (krul)

    - wat een zelfvertrouwen ;x -

    Broadway schreef:
    Ach, gewoon om lachen - hoor ik mijzelf nog zeggen. Ach, die haal ik wel weer op joh. (krul)

    - wat een zelfvertrouwen ;x -

    Jij ookal. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik ook wel eens. Vet kut o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik al zó vaak gehad he o.o

    Dat is een blackout. Dat is menselijk. Komt door je zenuwen. Miss tegen je leraar zeggen, en kijken of je hem over mag doen?


    The economy is suffering, let it DIE!