• hey,
    ik heb een idee voor een nieuwe story, maar ik heb geen rollen. ik zoek rollen vor voetballers. de meisjes zijn dan de voetbalvrouwen waar de story ook naar genoemd gata worden. dit zijn de rollen die vrij zijn:
    fernando torres
    lionel messi
    sergio ramos
    andrei archavin (of hoe ge het schrijft)

    anderen zijn ook goed :)
    dit is het lijstje om in te vullen
    naam:
    leeftijd:
    haarkleur:
    kleur ogen:
    karakter:
    stijl:
    vrouw van:
    tekstje

    alvast bedankt xx

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 20:03 ]


    Love is sweet BK

    naam: Alysse
    leeftijd: 23
    haarkleur: Blond
    kleur ogen: Blauw
    karakter: Lief, vriendelijk ook al moet ik men niet.
    vrouw van: Fernando Torres
    tekstje: Hoi, ik ben Alysse Reynolds. Ik ben geboren in Mardrid zo een 23 jaar geleden. Elk jaar wordt ik op 24 januari weer een dagje ouder. Ik hou van zingen, maar of mensen daar wat aan hebben? Schrijven doe ik ook graag.


    Some people make the world special just by being in it

    naam: Sam
    leeftijd: 20
    haarkleur: blond
    kleur ogen: blauw grijs
    karakter: lief, kinderachtig,...
    stijl: soort van Skate :'D
    vrouw van: LIONEL MESSI :9~
    tekstje
    Aloha! Sam hiero! Afkorting van Samantha blabla. Mijn hele naam is saai :'D Ik kom uit Barcelona. Ik hou van skaten en zelf voetballen met Lionel.

    (A)
    Goed?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    naam: Nina.
    leeftijd: 21
    haarkleur: Bruin.
    kleur ogen: Blauw/groen
    karakter: Eigenwijs, open, vrolijk.
    stijl: Gewoon normaal :')
    vrouw van: Sergio Ramos <3
    Tekstje:
    Hee!
    Ik ben Nina, nice to meet you. Wat ik het meeste doe? Paardrijden, voetballen en op dit moment studeren. Volgend jaar ben ik klaar met mijn studie journalistiek. Wat ik dan ga doen zie ik nog wel. Ik woon op dit moment in Madrid, maar ik ben opgegroeid in Frankrijk.

    Zo goed =)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 16:01 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    naam: Bloom
    leeftijd: 22
    haarkleur: donkerblond/licht bruin
    kleur ogen: groen
    karakter: Spontaan,Postitief,opgewekt,eigen wil,trekt zich niks aan wat andere mensen van haar vinden
    stijl: haar eigen stijl.
    vrouw van: Ik mocht zelf eentje bedenken dus deze : http://l.yimg.com/eb/ymv/us/img/hv/photo/movie_pix/dreamworks_skg/she_s_the_man/channing_tatum/man.jpg en ik noem hem gwn Channing :P
    tekstje:
    Helloo!Ik ben Bloom ik ben 22 jaar en ik woon op dit moment bij mijn vriend Channing,Ookal ben ik een voetbalvrouw of hoe je het wil noemen ik voel me niet zo dus ik gedraag me niet zo,ik ben een keertje in een hotpans met van die brutels(of hoe je het ook schrijft)en een grijs hempje mee gegaan met Channing hij helemaal boos omdat we netjes gekleed moesten zijn,nou ik heb ff mezelf laten fotograferen en toen ben ik weg gegaan,juah zo ben ik nu eenmaal.Ik hou vn tekenen schrijven en van zo veel meer dingen nu ga ik ciao!xx

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 20:15 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    naam: Rivar annalies ....
    leeftijd: 22
    haarkleur: blond
    kleur ogen: blauw (moet je een foto hebben ofzo?)

    karakter: lief, aardig, goedlachs, als je ruzie met haar hebt moet je echtiets verkeerds gedaan hebben. houdt van koken.
    stijl: heeft niet echt een stijl...
    vrouw van: andrei arshavin
    tekstje:

    Hallo :)
    Ik ben Rivar Annelies Arshavin, 22 jaar oud nu, ik woon samen met mijn man andrei arshavin. Momenteel wonen we in een luxe appartement, maar we zijn al druk op huize jacht. Verder ben ik een echte dier- en kindervriend. Vandaar dat ik Kleuterleidster van beroep ben. Ik vindt het heerlijk om de dag in de keuken door te brengen en dat neemt mijn man me in dank af. Ik denk dat het dat wel zo'n beetje was.
    x
    Rivar

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 19:19 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?