• Nee ik heb er alleen vanavond last van. :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 22:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uncommon schreef:
    (...)
    =3
    HIHI , DANKJEWEL.
    WIJ HEBBEN WEL VAKER VAN ZO'N DINGEN XD
    JA, IK WIST HET NIET MEER ZEKER ;x
    HET ZOU LULLIG ZIJN ALS IK EEN VERKEERDE NAAM HAD GEZEGT, DUS DEED IK JE USERNAAM MAAR ;p

    ONTHOUDEN NU HE (N)
    JIJ HEET ANNISSA (SCHRIJF IK HET FOUT ?) DAT WEET IK WEL :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ONTHOUDEN NU HE (N)
    JIJ HEET ANNISSA (SCHRIJF IK HET FOUT ?) DAT WEET IK WEL :9~

    IK ZAL IN IEDER GEVAL MIJN UITERSTE BEST DOEN (A)
    JAAA, JE SCHRIJFT HET GOED ;D
    WAT GOED VAN JOU! =3

    oke, ik wil dit even posten en daarna houd ik mijn mond wel want anders verpest ik hier de vrolijke sfeer =3


    Nou mijn dag was eigenlijk gewoon in 1 woord: kut. Ik had spitzen vandaag ;$ en mijn tenen doen nu dus on-ge-loof-elijk veel pijn. Normaal valt het wel mee, maar vandaag deed het gewoon super sonisch veel pijn. Dan had je nog de geweldig zeurende mentor. Echt geweldig irritant. Maar ja.. dat was nog niet zo erg.. Dus ik had als laatste dans, en dus toen spitzen ;$ en daarna deden mijn tenen dus pijn.. nu nog steeds wel..=3 maar.. toen daarna kon ik naar huis.. en toen kreeg ik dus een soort van "meningsverschil" met een meisje.. Naja.. ik weet niet. op de een of andere manier dacht ik toen echt van : "uh.. jaa tuurlijk --' " ofzo.. =3 naja..
    Maar toen ik thuis kwam, was ik dus al behoorlijk down, want like ik had pijn. Niemand die "hooi" ofzo zegt. Nee.. dus ik ga naar mijn kamer. Staat er op mijn deur een briefje geplakt met: "niet dicht doen" dus ik ga naar mijn moeder en vragen waarom dat was. Nou de reden was omdat ik heb lang geleden mijn deur "gemold" dus toen was hij voor een deeltje een beetje kapot. Nu hebben ze dat dus weer geschilderd want het was dus niet meer wit, want mijn deur is wit..=3 nouja... dus het liefste wou ik de deur dicht doen en dan gewoon echt alleen zijn.. en dan kan ik de deur niet dicht doen, dus.. naja.. dat vind ik uber irritant..=3 Dus daardoor pas ik best wel pissed-off..
    Toen ging ik hw maken en ik snapte der weer eens niets van.. >.<
    Owjaa.. nog iets.. weetje he, in de krant staat altijd een horoscoop. En voor de grap lezen we die wel eens. =3 En meestal komen ze wel in de buurt. En vandaag klopte die eigenlijk wel..=3



    En nu heb ik al mijn gezeik uitgeblazen..=3

    ohja.. en op dit moment heb ik dringende behoefte aan chocola en raad eens? de chocola is op >.< (A)

    -ik zeik echt teveel :X-

    @Mier,
    Omg, wat erg voor je.
    Ik herken je wel, ik ben ook iemand de heel veel op zichzelf wilt zijn....
    En ik herken t ook dat je je zo kut voelt als het lijkt alsof niemand naar je omkijkt...
    Nog Heel veel sterkte, <3

    Whipple schreef:
    ohja.. en op dit moment heb ik dringende behoefte aan chocola en raad eens? de chocola is op >.< (A)

    -ik zeik echt teveel :X-

    Ah, nog kutter ><

    weetje Annissa, ik vind je lief =3

    Whipple schreef:
    weetje Annissa, ik vind je lief =3

    hihi, wat een compliment :$
    dankjewel.

    omg ik praat met de zus van jeroen o.o
    ik heb haar nu op msn ..
    nu hoor ik haar verhaal aan :X
    ik moet eerlijk zijn: ik vind het best moeilijk ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uncommon schreef:
    (...)
    hihi, wat een compliment :$
    dankjewel.

    geen dank n_n

    Uncommon schreef:
    (...)
    =3
    WHIIEEEE
    JE SNAPT HET ;D
    TROUWENS, HEB JIJ ER OOK LAST VAN;
    Dat leraren de kaft van onze agenda willen lezen of zelfs de rest wat er in staat? =3
    Ikke wel ;o

    =D
    NEE O.O BY MY MOGEN ZE ER NIET INKIJKEN HOOR!! XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    NOG 2 WEKEN _O_

    Trafficlight schreef:
    omg ik praat met de zus van jeroen o.o
    ik heb haar nu op msn ..
    nu hoor ik haar verhaal aan :X
    ik moet eerlijk zijn: ik vind het best moeilijk ;$

    ik snap het ergens wel.. =3

    LoveAndDeath schreef:
    NOG 2 WEKEN _O_

    en dan?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienCullen schreef:
    (...)
    =D
    NEE O.O BY MY MOGEN ZE ER NIET INKIJKEN HOOR!! XD

    MIJN MENTOR STOND ZO NAAST MIJN TAFEL, EN GRITSTE ZO MIJN AGENDA VAN MIJN TAFEL. DUS IK DACHT; WTF? EN TOEN GING ZE ER 5 MINUTEN OFZO IN BLADEREN.
    WAHH, MIJ BOEIT T NIET ZO. EN NU STAAT HET BERICHTJE VAN LAURENS OP DE VOORKANT, DUS NU MAG IEDEREEN HEM ZIEN (lol)