• Haayo!
    Mijn haar is helemaal heilig voor mij.. en ik wou dus altijd dit kapsel . De hele zomer heb ik mijn haar laten groeien om het langer te krijgen, en nu ik het eindelijk tot over mijn schouders heb.. wil ik het weer kort. Waarom? het gaat alle kanten uit dan hetgeen wat ik wil. Ik dacht aan een iets kortere kapsel van ongeveer de lengte tot mijn kin of midden in mijn nek ofzo.

    Maar kortere kapsels vind ik echt niet makkelijk op het internet.. weet iemand goede kapselsite's ofzo?

    Je kunt ook gewoon in die boeken bij de kapper kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zoek wel ff achter wat kapsels. Heb toch niets anders te doen. + ik wil mijn haar ook laten groeien maar dat is zo heel dik en dan is het warm, dus houd ik 't maar kort. Maar leuk kapsel dat je daar wou :]

    HugsEva schreef:
    Je kunt ook gewoon in die boeken bij de kapper kijken.


    Ik weet graag voordien wat ik wil.. zodat ik er een tijdje over kan nadenken. Want al twee maal heb ik en slechte (kapsel)ervaring had, toen ik in minder dan een halfuur moest kiezen x)

    Ik heb nu een kapsel tot mijn kin,en dat komt niet van een site,gewoon iets dat ik zelf wouw. Dus ga misschien google eens rond bij artiesten ofso,misschien dat je daar iets leuks tussen vind ^^

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Ik weet graag voordien wat ik wil.. zodat ik er een tijdje over kan nadenken. Want al twee maal heb ik en slechte (kapsel)ervaring had, toen ik in minder dan een halfuur moest kiezen x)

    Je hoeft er niet persee net voor de afspraak heen te gaan? Je kunt ook gewoon een andere dag gaan en even kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://www.kapsels.net/kortekapsels9.htm


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    zoiets misschien?
    of dit
    dit
    wat langer

    naja, ik weet natuurlijk niet wat je leuk vind hé. maar misschien heb je hier al wat aan?

    -en dan krijg je spijt dat je het kort hebt laten knippen-

    Nou ja, ik zou zeggen, kijk in de boeken bij de kapper?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn haar is altijd pluizig en dik ;(


    - hoi ;D

    Knip het toch niet kort. Je hebt het juist laten groeien. (:

    Conspiracy schreef:
    zoiets misschien?
    of dit
    dit
    wat langer

    naja, ik weet natuurlijk niet wat je leuk vind hé. maar misschien heb je hier al wat aan?


    Dat derde lijkt me wel een leuk kapsel (:
    En Danke! x

    als ik echt geen idee heb wat te doen geef ik de kapster carte blanche , tenminste men kapper in Brugge , anderen mogen men haar niet aanraken ^^


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Anders neem je zo'n bob die vanachter korter is en in een soort van 'punten' naar voren loopt en dan met een schuine pony misschien?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Troglodyte schreef:
    Mijn haar is altijd pluizig en dik ;(

    Join the club ><


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Mijn haar krult heel erg


    Food.