• Morgen is het dus schoolfoto. En ik ben beetje ziek. >< Wat dus veroorzaakt dat ik moe, en er niet zo heel fit uitga zien op de foto ö. Hij is nu al verknoeid. Haha :3
    Maar om dit zinnig te maken, hebben jullie al schoolfoto gehad? Zoja, hoe sta jij erop?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Wij hebben hem al gehad en ik sta dr fcking gemaakt op xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb het ook morgen! ._.
    En ik ben doodziek, man. Ik snotter om de minuut, loop als een lijk, heb het constant koud -wat je ook kan zien aan mijn gezichtsuitdrukking-, etc.

    Kortom, ik ga er zo niet uit zien. Ach, ik wil gewoon niet gaan. Ik blijf lekker doodgaan in mijn bedje. Niemand die het zal merken. (:


    You'll never dream alone. <3

    Niet lachend ;o Jawel, wel lachend, maar de hele foto is verprutst dankzij mijn face daarop?

    Halcyon schreef:
    (...)
    Aah, ik wil echt niet dezelfde fotograaf hebben dan. :3
    Meestal hebben we kutfotograven x']

    Ook zulke perfectionisten? Das echt erg -.- Op het AOC (vorige school van mij) was er gewoon iemand die zei: 'Nou, ga daar maar staan in twee rijen.' That's it. Vervolgens maakten ze twee of drie fotootjes and the deal is done zeg maar :]


    No growth of the heart is ever a waste

    wij hadden schoolfoto vorige week en ik was snot verkouden.
    Ik zag er bleek uit.
    Mijn make-up was uitgelopen door traan ogen.
    Ik liep de heletijd te snotteren.
    En ik had wallen die heel moeilijk waren weg te werken ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nee, gelukkig niet! --'
    Ik haat schoolfoto's.. de hele school staat toe te gapen hoe jij op de foto gaat.

    Ja ik heb al schoolfoto's gemaakt. Maar ik vind dat ik er niet uit zie.. maar iedereen aan wie ik hem laat zien zegt:"Hij is mooi man xD"


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ahh, irritant. ik heb morgen ook schoolfoto EN die stomme baarmoederhalskanker prik dinges =.= Jihoow, weer lekker armpijn =.=

    ~~ Haat aan schoolfoto's (A) ~~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Stoned en afwezig x'D
    Serieus ik kijk zo dom half in me fantasie naar boven :')


    dream, dare, fly!

    Ik heb pas schoolfoto's in april (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Nope pas volgende week donderdag ofzo duss!!xD
    We gaan zorgen dat ik genoeg heb geslapen en dat ik extra make-up dingeskes bij heb en dan zal het mijn allereerste fantsoenlijke schoolfoto ooit worden!!xD

    met een dikke fakelach *zucht* je ouders vinden toch alles goed


    Love is the movement <3