• Morgen is het dus schoolfoto. En ik ben beetje ziek. >< Wat dus veroorzaakt dat ik moe, en er niet zo heel fit uitga zien op de foto ö. Hij is nu al verknoeid. Haha :3
    Maar om dit zinnig te maken, hebben jullie al schoolfoto gehad? Zoja, hoe sta jij erop?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik wil gewoon niet weten hoe ik op mijn klasfoto's sta. ._.

    ik gok op chagrijnig :33 of een hele fake glimlach :'D


    Destroy what destroys you.

    Ik moet aanstaande dinsdag!! :( En ik ben bang dat ik hem ga verknallen... Dit jaar wil ik er wel eens goed opstaan.(baby)


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb die ook morgen >< ik haat da! ><
    ik plak ni op foto ><

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 18:52 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    Ik heb die ook morgen >< ik haat da! ><
    ik plak ni op foto ><

    Join The Club :3


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Al gehad. Daarvoor in de stad ben ik in mijn ogen gaan wrijven en das niet bepaald handig met zwarte eyeliner. Dus ik op school zwarte oogpotlood van een vriendin lenen - dat er ongetwijfeld nogal zwaar uit zal hebben gezien :'] - en zo op de foto gegaan, met een heel mager glimlachje.
    Vervolgens een klassenfoto gemaakt. De fotograaf is echt een vreselijke perfectionist (nog erger dan ik): De kleur van je kleding bepaalt waar je komt te staan, we moesten op de bovenste rij allemaal een beetje naar zij gaan staan - 'om de boel compacter te maken' - en uiteindelijk moesten er ook nog twee meisjes gaan liggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Al gehad. Daarvoor in de stad ben ik in mijn ogen gaan wrijven en das niet bepaald handig met zwarte eyeliner. Dus ik op school zwarte oogpotlood van een vriendin lenen - dat er ongetwijfeld nogal zwaar uit zal hebben gezien :'] - en zo op de foto gegaan, met een heel mager glimlachje.
    Vervolgens een klassenfoto gemaakt. De fotograaf is echt een vreselijke perfectionist (nog erger dan ik): De kleur van je kleding bepaalt waar je komt te staan, we moesten op de bovenste rij allemaal een beetje naar zij gaan staan - 'om de boel compacter te maken' - en uiteindelijk moesten er ook nog twee meisjes gaan liggen.

    Aah, ik wil echt niet dezelfde fotograaf hebben dan. :3
    Meestal hebben we kutfotograven x']


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, & er net voor hebben we ons haar nog bij gestyled & make-up bijgewerkt in de toiletten. (:
    Dus, ik denk dat het wel zal meevallen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nog niet gehad ;D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik ga er niet eens opstaan. x)
    Ik heb 'm morgen ook en moet dan net naar de tandarts voor blokjes.. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik heb hem gehad, en ik wil wedden dat ik er zoals altijd met een fake smile opsta :'D


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ik had hem vrijdag. en het was echt vreselijk. Ik haat schoolfoto's >:(
    En we zouden hem eerst eigenlijk al een week ervoor moeten hebben gehad, maar toen hoefden we ineens niet meer ;_; en toen had ik me al helemaal druk gemaakt :'D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 19:40 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb dat binnenkort ergens.
    Maar het eerste jaar stond ik erop als kapitein haak ofzo en het jaar daarna als een opgeblazen vis. En sindsdien ietsje beter. Al is het meestal te zeer lachend dan. Ik haat dat.

    Bij mijn individuele foto vroeg die fotograaf net iets en ik antwoordde en toen trok die een foto. ;o
    En ik lach nooit met mijn mond open, want ik heb een spleetje tussen mijn tanden. Gemenerik. ):

    Ja, ik heb ze ook gehad. Maar ik weet niet hoe ze eruit zien, en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet. :X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?