• Klikerdeklik :')


    I need you like a heart needs a beat

    Madenaaah schreef:
    En Tom heeft het koud, denk ik 8D.

    Hahah ja idd.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dit is wel live volgens mij. :')


    -

    Vooral de eerste twee keer 'Automatic' is live, dat hoor je gewoon. Niet negatief hoor, want als mensen denken dat het playback is, terwijl het maybe niet zo is, moet het wel heel goed wezen. B)
    Ik vind het wel gaaf. :'D
    En sommige stukjes zijn wel live, anderen niet. Althans, dat lijkt zo. Maar echt coooooool. ^^


    -

    En bij 1:28 hoor je ook écht dat het live is, zingt ie het wat hogere hier laag. :]


    - Gelukkig zijn z'n danspasjes niet verdwenen. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 13:24 ]


    -

    Volgens mij is er bijna geen twijfel dat het geplaybackt is.
    Het is voor Bill veels té vlekkenloos. Bill kan goed zingen hoor, maar fouten horen er gewoon bij.
    en hij heeft een electro-tint in zijn stem die hij in het echt niet heeft.
    En de uithalen zijn naar mijn mening niet live-realistisch.
    En natuurlijk is het niet gewoon de cd, die ze dan hebben opgezet, maar een speciale playback versie.
    en misschien, zijn er gedeeltes live, maar igg kán het refrein dat niet zijn.
    haha that's my upinion.
    -x

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 13:45 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Love it :9~

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 13:47 ]


    Never run out of reasons to smile...

    haha en als je snel even kijkt ergens in het begin lijkt het net alsof tom witte nepnagels heeft opgeplakt haha(H)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 13:48 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Dat is wel live.
    Zéker.

    En ik vind het knap gezongen. Good job

    XxLegendxX schreef:
    Volgens mij is er bijna geen twijfel dat het geplaybackt is.
    Het is voor Bill veels té vlekkenloos. Bill kan goed zingen hoor, maar fouten horen er gewoon bij.
    en hij heeft een electro-tint in zijn stem die hij in het echt niet heeft.
    En de uithalen zijn naar mijn mening niet live-realistisch.
    En natuurlijk is het niet gewoon de cd, die ze dan hebben opgezet, maar een speciale playback versie.
    en misschien, zijn er gedeeltes live, maar igg kán het refrein dat niet zijn.
    haha that's my upinion.
    -x

    Dear, ze hebben 1,5 jaar kunnen oefenen dit goed te zingen. Denk je echt dat ze het nummer zo zouden inzingen als hij dat live nie waar kon maken?
    Tuurlijk niet!
    En dan zouden ze t zeker niet als single uitbrengen

    Esmaye schreef:
    Vooral de eerste twee keer 'Automatic' is live, dat hoor je gewoon. Niet negatief hoor, want als mensen denken dat het playback is, terwijl het maybe niet zo is, moet het wel heel goed wezen. B)
    Ik vind het wel gaaf. :'D
    En sommige stukjes zijn wel live, anderen niet. Althans, dat lijkt zo. Maar echt coooooool. ^^

    Backup kan niet live zijn, bij die techo stukjes, dat doet Lady Gaga ook. Maar je hoort wel dat de hoofdstem live is.

    Cherished schreef:
    Dat is wel live.
    Zéker.

    En ik vind het knap gezongen. Good job


    Inderdaad, 't is echt zo mooi gezongen dat mensen denken dat het playback is. :Y)


    -

    ut begin klinkt anders dan op de origneel dingejte? ;o
    mja, live of niet, geweldig optreden.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Cherished schreef:
    (...)
    Dear, ze hebben 1,5 jaar kunnen oefenen dit goed te zingen. Denk je echt dat ze het nummer zo zouden inzingen als hij dat live nie waar kon maken?
    Tuurlijk niet!
    En dan zouden ze t zeker niet als single uitbrengen


    Schat, er zijn genoeg mensen naar mijn mening, die een singel uitbrengen waarop ze een prachtstem hebben en live sucken. Niet dat Tokio Hotel daar een van is maar ik vind dat dit optreden lijkt op playback. (bijvoorbeeld bij de uithaal : There's no Real, love in you) klinkt voor mij als bewerkt door een computer.
    Sommige gedeeltes klinken wél live, maar volgens mij zijn er ook gedeeltes die dat niet doen.
    Maarja ik heb geen zin om hier een hele zeikdiscussie van te gaan maken.
    Wie weet of ze playbacken of live zijn, laat iedereen lekker denken wat hij/zij wilt. Op dit moment zijn zij zelf de enige die het weten ;)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik ga t wel na |:

    Ik hou ervan! (H)
    Respect!


    Träume sind wirklich!!