• Klikerdeklik :')


    I need you like a heart needs a beat

    Kan het niet zo zijn dat het refrein playback is en de coupletten live? Of klinkt dat heel onlogisch? (nerd)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Phenomenon schreef:
    Wat heeft hij weer een mooi gevogelte op zijn schouders liggen.


    idd xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ok ik vind Bill's rare vestje wel ene beetje HEEL raarxD en Tom moet die lelijke muts af doen:o hy is zoveel mooier zonder die muts tsss...
    En vr de rest!!! Superrr!!!!!

    Mensjes, het is grotendeels wél live. Maar alle uithalen etc is playback, net zoals de echoën, wat nogal logisch is.

    En normaal was ik daar bij geweest. Want een vriendin zei dat we proberen gingen gaan. Leuk hé,dat de avond voor dat ze vertrekt naar me belt; "Ik ga daar naartoe,maar er is geen plaats meer in de auto voor u".
    -sorry,ik loop nog al redelijk pist-

    JOYCEVIPx schreef:
    En normaal was ik daar bij geweest. Want een vriendin zei dat we proberen gingen gaan. Leuk hé,dat de avond voor dat ze vertrekt naar me belt; "Ik ga daar naartoe,maar er is geen plaats meer in de auto voor u".
    -sorry,ik loop nog al redelijk pist-

    Omg dat is echt grof van die 'vriendin'


    I need you like a heart needs a beat

    Cherished schreef:
    Ik ga t wel na |:

    Ik heb er nog eens ene keertje naar geluisterd en nu je het zegt volgens mij zijn der een paar dingen live en een paar playback.
    Laat het weten als je het antwoord weet (: :')


    I need you like a heart needs a beat

    XxLegendxX schreef:
    haha en als je snel even kijkt ergens in het begin lijkt het net alsof tom witte nepnagels heeft opgeplakt haha(H)

    Dat zijn geen witte nagels,maar als ik goed kan zien zo van die tape die Michael Jackson ook altijd aan z'n vingers had en Gustav die heeft dat toch ook (:


    I need you like a heart needs a beat

    Volgens mij is het live want op een gegeven moment zingt Bill op ongeveer een ander ritme dan de sutdioversie -ik vind dit trouwens beter dan de studioversie ;x-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ForeverNow schreef:
    (...)
    Dat zijn geen witte nagels,maar als ik goed kan zien zo van die tape die Michael Jackson ook altijd aan z'n vingers had en Gustav die heeft dat toch ook (:


    nee natuurlijk snap ik dat het geen nagels zijn haha, maar ik vond het grappig omdat het zo leek toen ik dat snel voorbij zag komen;)
    x


    Don't just dream, make them come true.....♥