• ik had zin om een topic te maken, en toen kwam deze in me op^^

    dus, wat staat er op jouw muismat?


    - hoi ;D

    Nou een soort van heel veel. In zo'n cirkeltje begroetingen van over de hele wereld :'D

    hola,hej,guten Tag,(iets wat ik niet eens kan typen :'D),hello,bonjour,ciao,goeiedag,olá,hei,hej


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn huisdier "muis"is mijn muismat, ik pak hem uit zn kooi, muis erop, en ja t werkt perfect.
    Hoewel als ik boos ben nog wel eens op mijn muis druk, en dan zit ie ineens plat in zn kooi de volgende dag. raaaaar? :8


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een van reclame. Wat Waterbouw iets. :'D En er staat een poppetje op die met zijn voeten in een bak water zit en achter de computer zit en die computer zegt: 'Wie werd waar geboren en door wie werd hij hoe genoemd?' Oke hij slaat niet aan. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Ik heb er geen (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Mijn oh zo coole bureau'tje. (krul)

    Alysse schreef:
    Oh my god, dit is een leuke topic.
    Mijn muismatje is goud, met midden in 2 grote lekkere foto's van Fernando Torres. Ghaha, zo een muismatje waar je zelf foto's in kan steken, je weet wel. Heb ik van mijn neef gekregen,

    :9~

    Ja weet ik . (:

    Cewll. :9~


    - hoi ;D

    Ik heb er ook geen een :)


    dream, dare, fly!

    Ik heb geen muismat . :9~


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Bart Smit.

    lol.


    BAM!

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Ja weet ik . (:

    Cewll. :9~

    Oh, fijn dat je weet waarik het over heb. Damn, ik hou van het muizen op dat muismat.
    Maar die foto's zijn eigenljk al vet oud, ik ga er nog eens nieuwe in moeten steken van mijn lekker ding.

    :Y):Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Vet modern met een steun ding erop voor je arm ;S xd en zwart. en zacht stofje.


    You are beautiful, you are love.

    Een kikker die ik heb verandert in een monster en daar rond allemaal hartjes, sterretjes... heb gezet :Y)

    don't have any ;p => laptop


    And all the girls in the front row scream your name.

    Limburgia
    Vlaai-Specialiteiten xD


    Never forget the things that make you smile

    Een zwarte met in het midden een chinees karakter. Kotslelijk, mijn vader heeft ze gekocht (:


    Home is now behind you. The world is ahead!