• Ik ben sinds vandaag officieel bang voor spiegels. want ik ging Mirrors kijken -ziek-. en nu ben ik bang voor spiegels ;3

    wie kent die film nog meer?en wat vind je er van?

    -Mirrors : Horrorfilm met Kiefer Sutherland als een nachtwaker die verwikkeld raakt in een mysterie rondom spiegels die poorten vormen naar een duistere dimensie -


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha! Ik heb m gezien! Het is best wel een enge film ja! ik was alleen die avond nog bang om in een spiegel te kijken, maar de volgende dag ging het al goed ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik stond op het punt om hem te bekijken, maar ik keek dan toch niet omdat ik waarschijnlijk nooit meer in een spiegel zou durven kijken (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik was zoiezo al bang voor spiegels. Dankzij die kermis attractie. Die uh.. spiegelhal? Snapévoe?(cat)

    Ik liep tegen een spiegel aan, want ik ging rennen omdat ik helemaal benauwd werd omdat ik echt dacht dat ik opgesloten was! En toen knalde ik dus tegen die spiegel aan, en toen ging hij stuk. Ik grote snee op mijn voorhoofd, en toen ik naar beneden keek, zag ik dus mezelf in scherven,die op de grond lagen, en er vielen steeds druppels bloed op en toen..

    weet ik het niet meer. Want ik viel flauw.(krul)


    everything, in time

    Ik heb stukjes gezien en al die dingen maar helemaal nog nooit wil ik wel weetje vroeger was ik lkkr bang voor bloody mary en toen durfde ik nooit in spiegels te kijken jaar later(ja als ik bang ben duurt het meer dan een jaar ofzeu)kijk ik gwn elke dag in de spiegel(ik moet me opmaken DOH)


    I Got My Party Tonight<33

    haha ik keek mirrors en ik sliep nast een spiegel xD das pas eng.


    Love is the movement <3

    Ik heb hem gezien, vind hem niet zo eng :3 was wel leuk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    die film heb ik nog nooit gezien

    ik had daar ook schrik door :|


    -

    Desolate schreef:
    Ik was zoiezo al bang voor spiegels. Dankzij die kermis attractie. Die uh.. spiegelhal? Snapévoe?(cat)

    Ik liep tegen een spiegel aan, want ik ging rennen omdat ik helemaal benauwd werd omdat ik echt dacht dat ik opgesloten was! En toen knalde ik dus tegen die spiegel aan, en toen ging hij stuk. Ik grote snee op mijn voorhoofd, en toen ik naar beneden keek, zag ik dus mezelf in scherven,die op de grond lagen, en er vielen steeds druppels bloed op en toen..

    weet ik het niet meer. Want ik viel flauw.(krul)


    ik had daar ook altijd schrik in, zeker als het met te lang duurde.


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    ik had daar ook altijd schrik in, zeker als het met te lang duurde.


    Idd! En dan denk je, nu wil ik eruit. Maar dat gáát niet! En je knalt steeds overal tegenaan. Hopeloos.
    Brr.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Ik was zoiezo al bang voor spiegels. Dankzij die kermis attractie. Die uh.. spiegelhal? Snapévoe?(cat)

    Ik liep tegen een spiegel aan, want ik ging rennen omdat ik helemaal benauwd werd omdat ik echt dacht dat ik opgesloten was! En toen knalde ik dus tegen die spiegel aan, en toen ging hij stuk. Ik grote snee op mijn voorhoofd, en toen ik naar beneden keek, zag ik dus mezelf in scherven,die op de grond lagen, en er vielen steeds druppels bloed op en toen..

    weet ik het niet meer. Want ik viel flauw.(krul)


    Goshin lijkt me erg kut


    I Got My Party Tonight<33

    LollyTJES schreef:
    (...)

    Goshin lijkt me erg kut



    Denkje?:P
    Ik heb zelf eigenlijk geen idee. Dit is mij later ook maar verteld, want ik was met een vriendin. (:


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)


    Denkje?:P
    Ik heb zelf eigenlijk geen idee. Dit is mij later ook maar verteld, want ik was met een vriendin. (:

    Ikben eigelijk nog nooit flauw gevallen


    I Got My Party Tonight<33

    Desolate schreef:
    (...)

    Idd! En dan denk je, nu wil ik eruit. Maar dat gáát niet! En je knalt steeds overal tegenaan. Hopeloos.
    Brr.


    Inderdaad en dan kwam ik zo in een hal terecht met alleen maar spiegels en dan was ik vergeten waar er geen spiegel meer was en argh, kut gewoon.
    Het ergste is dat telkens als het kermis was, ik daar weer inging en wéér hetzelfde voorhad :8

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:10 ]


    -

    die ga'k dus zeker niet kijken :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H