• Ik weet niet hoe ik moet beginnen, want alles is nog al een lang verhaal. Toen ik ongeveer negen jaar oud was, dan was er iets gebeurt waar ik niets over kwijt wil, omdat ik er zeg maar een trauma aan over heb. Dus, vroeg ik vandaag aan mijn vriendinnen of ze mee wouden om een broodje te gaan bestellen. Want, door dat verleden durf ik zeg maar niet alleen. En toen kreeg ik ineens een hele vlaag over mij heen dat ik altijd bang ben enzovoort en dat ik niets durf. Dat ik bang ben om alleen naar de wc te gaan, om een simpel broodje te gaan bestellen of naar een persoon toe te gaan.

    Dus, zei ik; 'Ja sorry, hoor. Het was toch een simpele vraag en dat is toch mijn probleem als ik overal bang van ben?' En toen begonnen ze allemaal te lachen omdat ik bang was. Dus zei ik weer; 'Ik vind dit eigenlijk niets om mee te lachen. Misschien heb ik wel een reden waarom ik bang ben!' Vragen die mensjes dan weer; 'Welke reden?' Zei ik dat ik het niet wou vertellen omdat dat persoonlijk was én ik er nog niet klaar voor ben om het te vertellen.

    Dus, lachten ze me uit, liepen naar andere meisjes van mijn klas en vroegen proestend of dat ze met mij wouden meegaan om een broodje te bestellen. Nu ben ik echt kwaad en teleurgesteld, want nu ben ik dus een schijterd omdat ik niet eens een broodje durf te bestellen. Dus ben ik lopen schreeuwen tegen hun dat ze niet zo'n drama moesten maken voor dat ding. Serieus, ik kon wel huilen omdat ik er weer terug aan dacht.

    Nu hebben we ruzie en ben ik zelf ineens vriendenloos in school. Iedereen roddelt over mij, waardoor ik mezelf steeds afvraag ofdat ik misschien niet te hard van stapel liep. Maar toch vond ik het overbodig om het iedereen te vertellen dat ik angsten heb om alleen ergens naar toe te gaan.

    Dat moest er even uit. Maar toch.. ik zit er nog steeds mee in dat ik misschien toch alleen had moeten gaan en niet had moeten zeggen dat ze er niet mee mochten lachen.. =$


    You'll never dream alone. <3

    Waren dat je vriendinnen? Ik vind ze sneu. :'D Schat, de meesten gaan met zijn alleen ergens heen dan zijn hun gewoon raar. Jij zat niet fout maar hun en ik vind het zowieso laf dat ze het tegen iedereen gaan zeggen, het is zoals je zegt persoonlijk. Ik ben er 24/7 voor je schatie<3


    when words fail, music speaks.

    Omg, dat is gemeen, waarschijnlijk liggen ze zelf te gillen als ze nog maar een spin zien. Laat ze gewoon doen en zoek vrienden die je wél steunen.

    Als eerste; Ik ben ook overal bang voor, dus alleen ben je al zeker niet!
    Voor de rest; Dat kan je nu echt géén vriendinnen noemen, hoor! Ö Die zijn jou zó niet waardig! En ik weet zeker dat jij nog vriendinnen hebt, daar in school! Ben ik zeker van! ;]
    En anders kom ik wel naar je toe! Ö

    Kben er altijd voor jou! (K)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bliss schreef:
    Als eerste; Ik ben ook overal bang voor, dus alleen ben je al zeker niet!
    Voor de rest; Dat kan je nu echt géén vriendinnen noemen, hoor! Ö Die zijn jou zó niet waardig! En ik weet zeker dat jij nog vriendinnen hebt, daar in school! Ben ik zeker van! ;]
    En anders kom ik wel naar je toe! Ö

    Kben er altijd voor jou! (K)


    Dankje, schat.
    Maar.. ik kan ze echt niet tellen. En als ik vrienden heb, zijn het uit het zesde jaars, maar daar spreek ik bijna nooit tegen, maar ik ken ze wel.. Dus dat is eigenlijk geen vriendin.. :/


    You'll never dream alone. <3

    FACK schreef:
    Waren dat je vriendinnen? Ik vind ze sneu. :'D Schat, de meesten gaan met zijn alleen ergens heen dan zijn hun gewoon raar. Jij zat niet fout maar hun en ik vind het zowieso laf dat ze het tegen iedereen gaan zeggen, het is zoals je zegt persoonlijk. Ik ben er 24/7 voor je schatie<3


    Dankje, lieford. (:

    Dat waren inderdaad mijn vriendinnen. Maar hé, ze steken de schuld op mij en mijn bf is natuurlijk het slachtoffer en ik ben de dader van de ruzie. En het stomste is, die ene vriendin vertelt de ruzie steeds door en geeft er zelf nog een eigen draai aan, waardoor haar versie helemaal niet klopt. :/


    You'll never dream alone. <3

    Hmm, ik zou het aan iemand vertellen àls je er klaar voor bent. Dan hoeft dat nog geen bekende te zijn. Maar als het iets erg is -wat ik denk dat het wel is- dan kan het wél zijn dat ze jou ouders gaan inlichten... Maar oké, als die vriendinnen daar zo'n zaak om maken? Dat snap ik niet, eventjes meegaan om een broodje te gaan halen? Dat maakt toch niet uit... Het is echt géén schande om bang te zijn om alleen rond te lopen. Want dat durf ik ook niet... En dan is er bij mij zelfs nog niets gebeurd. Ik hoop dat die meisjes bijdraaien. En jou bf moet zich niet zo laten doen zeg ö.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Je liep niet te hard van stapel. Als je iets niet alleen durft, wil of kan moet je dat ook niet alleen doen.

    Die vriendinnen zoals jij ze noemt, hebben geen idee wat er speelt en beginnen jou uit te lachen om zich zelf beter te voelen. Dat is op zijn zachtst gezegd behoorlijk sneu.
    Als jij het ze niet wil vertellen moeten ze zich erbij neerleggen.
    Maar als ik eerlijk ben, vind ik dat je wel met iemand moet gaan praten. En dan spreek ik uit eigen ervaring. Als je het iemand verteld valt er een hele last van je schouders. Je draagt het probleem niet meer alleen. Je deelt het. En dat voelt beter. Opgelucht.
    Laat je vriendinnen maar lekker, ze komen vanzelf wel weer bij je terug.


    Music is the new sex

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dankje, lieford. (:

    Dat waren inderdaad mijn vriendinnen. Maar hé, ze steken de schuld op mij en mijn bf is natuurlijk het slachtoffer en ik ben de dader van de ruzie. En het stomste is, die ene vriendin vertelt de ruzie steeds door en geeft er zelf nog een eigen draai aan, waardoor haar versie helemaal niet klopt. :/


    Dat is gwn kut weetje ik had ooit ruzie met een meisje en die ging toen alles tegen mijn bff zeggen maar het was dus niet de waarheid wat ze zei en toen kreeg ik ruzie met mijn bff door dat stomme mens en toen gingen ze over mij praten en al die dingen mij uitlachen en toen kreeg ik een nieuwe bff Daphne lollyFUCKER op quizlet en nu ben ik nog steeds bff met haar en zij is echt veel beter dan dat andere mens dus eigelijk ben ik er wel blij mee


    Love is a special gift (L)

    je hebt helemaal niets overdreven ofzo en het is heel laag van je (ex-)vriendinnen om er over te lachen, om er andere bij te hale enz
    en ze moeten er begrip voor hebben dat je het (nog) niet wilt vertellen
    like je moet het zelf verwerken en dat doe je op je eige manier
    en als je het iemand wilt vertellen en je bent er klaar voor moet je dat doen aan iemand die je egt vertrouwd
    (flower)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Hej lievord. Ik vind dat je geen schuldgevoelens moet hebben. Je vriendinnen deden kak -zo doen ze bij mij ook-, en ik vind dat jij de juiste reactie hebt gegeven. En, als je alles voor één keer terug moet ophalen, hoe erg het ook moet zijn, maar je er beter van zal worden (Begeleiders ofzo) dan vind ik dat je dat moet doen. Ja, het zal wel even pijn doen om er aan terug te denken, maar heb je er dat niet voor over om er je hele leven lang beter van uit te komen? Om niet meer met die gevoelens te zitten? Zou het niet prachtig zijn als je die dingen alleen durfde? Ik denk dat je even moedig moet zijn, en dan zal je er echt gelukkig uitkomen. En ik wil je er bij helpen, echt waar. Maar misschien moet je het eens proberen, en als het niet lukt, dan stop je gewoon tot je er klaar voor bent. (:
    Dat denk ik, Dear. Maar weet dat ik er voor je ben, echt waar.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 13:27 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ze zullen het nooit begrijpen als je het nooit verteld, ik snap wat je bedoeld met mensen die je uitlachen, of je raar noemen. Denk dan maar bij jezelf dat jij wel weet wat er is, en troost je ermee dat als je het eens verteld die mensen zich vreselijk kut gaan voelen om wat ze toen gedaan hebben, enm je nooit meer uit zouden lachen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eerlijk laten lopen ze hadden dit niet mogen doen. Want weetje, jij hebt je eigen zaken en hun zijnne en als je het niet verteld, moeten ze gewoon er bij neerleggen en niet zoo achterlijk gaan doen;) jij hebt je best gedaan en wat roddels zoo lang jij de waarheid weet is het goed ;) Geloof me naa zoo veel jaar al die roddels.


    Some angels have no wings.