• En nu moet ik eens mijn verhaal kwijt, ik haat simpelweg de helft van mijn klas, omdat die helft uit sletjes bestaat. Misschein hard gezegd maar het is echt waar. Elke maandag gaat het weer hetzelfde. 'Ow was jij niet ook daar? en met wie heb je gezoend.Met niemand?' en dan krijg je zo'n rare blik op je gericht. Oke misschien ben ik dan raar, maar hun doen het voor een rijtje, om te kunnen zeggen, owja ik heb er al zoveel gehad, ow heb jij die ook gehad? Ow op dezelfde avond? Gatver, serieus, oke jullie zullen het wle niet meer volgen.

    Maar ik denk er gewoon anders over, ik vind dat je pas iemand moet zoenen als je hem/haar leuk vind, niet je tong overal insteken waar die in past.

    Eerlijk zeggen? wie heeft dat minumun van jongens die je moet zoenen voodat je weer naar huis mag? wie houd bij met hoeveel die is gegaan? wie werkt er 10 af per avond?

    Nou ik niet, en ik ben er trots op ook.

    x/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Precies! Ik vind het zowiezo al slettig als je op je 13e ofzo al meer dan 2 vriendjes hebt gehad ofzo. Ik ben al 13 en heb nog niemand gehad en heb ook niemand op het oog. Dat is nog niks met deze leeftijd.

    Zo'n sletjes wil ik het liefst zo'n harde stomp geven hh :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    bij mij is het nog erger serieus!!

    zitten die kinderen in les gewoon over wie ze gen**kt en gep**pt hebben te praten!! ik echt van wtfff!!

    en tijdens gym van jaa ik had een miskraam maar niet tegen iemand zeggen bla bla bla,, dikke boelshit maar ze zijn echt sletjes die met iedereen het bed in duiken serieus!!

    echt gadver!!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Trafficlight schreef:
    (...)
    kun je daar herpes van krijgen ? O.o


    Ja herpes kan je ook aan je mond krijgen, dat is dan net als koortsblaasjes

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:32 ]


    You're a star in heaven.

    Ik heb nog niet eens echt gezoend, laat staan 10 op één avond.
    Nee, zoiets vind ik niet kunnen. Je zoent iemand pas als je hem leuk vindt:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb nog nooit iemand ECHT gezoent en dat wil ik ook pas doen als ik iemand ECHT heel leuk vind!


    You are beautiful, you are love.

    Soms als ik aangeschoten ben zoen ik ook gewoon met jongens die ik niet ken. Maar dat is idd zonder gevoel. En ik vind het niet raar dat als je uit gaat je met 2 á 3 verschillende jongens zoent, ik vind dat redelijk normaal. Aangezien sommige het echt bont maken. Maar goed, ik ben pas 2 keer uitgeweest dus ik kan er niet echt over praten.


    -

    Pernicious schreef:
    (...)

    Ja herpes kan je ook aan je mond krijgen, dat is dan net als koortsblaasjes

    oh jakkie!
    nog een reden om het niet te doen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zowiezo dat je niet raar bent. Ook al heb ik de mensen die ik al heb gezoend,het gewoon gedaan zonder dat ik gevoelens had voor die persoon.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:35 ]

    Nynke14 schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb nog nooit iemand ECHT gezoent en dat wil ik ook pas doen als ik iemand ECHT heel leuk vind!

    En daar moet je je ook aan houden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heb maar 1 zoenpartner gehad, ghehe :']
    I don't really care. Ik persoonlijk hecht veel waarde aan een zoen. Dat betekent dat ik met diegene verder wil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Heb maar 1 zoenpartner gehad, ghehe :']
    I don't really care. Ik persoonlijk hecht veel waarde aan een zoen. Dat betekent dat ik met diegene verder wil.


    dat heb ik dus ook wel eigenlyk :')

    Ik heb ook zo'n vriendin en zij heeft écht al alle jongens van onze school gehad. Nou, misschien niet alle, maar echt veel o.o
    En ik heb een serieuze haat aan zo'n mensen (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Pernicious schreef:
    Dat is echt zielig, binnen de kortste keren hebben ze allemaal herpes ofzo :x
    Dat ze iets nuttigs met hun leven gaan doen oô


    En ik ben het helemaal met je eens!
    Ik zoen alleen jongens die ik echt leuk vind!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Helemaal gelijk! _O__O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    JOYCEVIPx schreef:
    Zowiezo dat je niet raar bent. Ook al heb ik de mensen die ik al heb gezoend,het gewoon gedaan zonder dat ik gevoelens had voor die persoon.


    Your Butt is Mine!