• Ik was zondag in de stad met een vriendin, ik ging sigaretten kopen.
    Na 10 minuten zijn we bij een winkel, en moet ik betalen. Ik als een debiel naar de bankjes terug gerent; weg.
    Ik was gwn mn tas vergeten! Ik voel me zooooooooooo debiel.

    Ik had er een camera van 270 euro, een mobiel van 130 euro, 140 euro cash, en nog wat losse spulletjes.

    Ik heb aangifte gedaan, en ze gaan op bewakingsbeelden kijken of ze wat kunnen vinden, maar ik reken er niet op.

    Damn! Ik voel me zo stom. Me pa lachtte me uit en me moeder vond het zielig voor me en me broertje die zei allenmaar hoe dom ik was. ><

    Iemand ook eens "bestolen"?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik check altijd alles goed. Om de zoveel seconden soms kijk ik of ik alles nog wel heb. Want ik vertrouw België voor geen haar! --' Nergens eigenlijk maar allez!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    me fiets is 2x gejat, maar that's it.

    wat rot voor je zeg =O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nja zo ver ik weet niet iets gestolen :O.. nja vroeger o.O me buurmeisje die altijd me barbie kleertjes jatte o.O maar okee dat tel ik niet mee..
    ze vonden het wel altijd leuk om me fiets in de bosjes te gooien zodat ik hem nooit terug vond..
    ik was namelijk heel klein en verlegen dus ze wisten toch dat ik er niks van durfde te zeggen :X en zo groot was me fiets ook niet om op te tillen..


    Nvt

    Dat is zwaar shit.
    De deksel van mijn rekenmachine. Wat moeten ze ermee:S En iemand had ooit de door mijn moeder gemaakte armband gestolen. Heb ik weer terug gejat


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat suckt egt heel hard!
    ik hoop voor je dat ze em vinde


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,