• Ik was zondag in de stad met een vriendin, ik ging sigaretten kopen.
    Na 10 minuten zijn we bij een winkel, en moet ik betalen. Ik als een debiel naar de bankjes terug gerent; weg.
    Ik was gwn mn tas vergeten! Ik voel me zooooooooooo debiel.

    Ik had er een camera van 270 euro, een mobiel van 130 euro, 140 euro cash, en nog wat losse spulletjes.

    Ik heb aangifte gedaan, en ze gaan op bewakingsbeelden kijken of ze wat kunnen vinden, maar ik reken er niet op.

    Damn! Ik voel me zo stom. Me pa lachtte me uit en me moeder vond het zielig voor me en me broertje die zei allenmaar hoe dom ik was. ><

    Iemand ook eens "bestolen"?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Omg,dat is echt kuuuuuuuuuuuuut voor je ö ik zou het niet tegen mijn ouders durven zeggen ö! -Ze hebben ooit in school eens mijn gsm gepikt x)- En toen ooit eens een fiets van mij. Maar ik heb er gewoon eentje terug gepikt. En op een bepaald moment zag ik de mijne voor een deur staan,dus heb ik die ene gepikte gedumpt en de mijne terug gepikt (':

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 21:19 ]

    Van mijn fiets

    op school
    in een bewaakte fietsenstalling
    en hij stond op slot-_-


    Why don't you break my heart

    Nee dat heb ik nog niet gehad, ik hoop dat ze jou spullen snel terugvinden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Klote voor je!
    Ik hoop dat de dader wordt gevonden en dat je alles terug krijgt!
    Succes

    omg, dat is zo kut. (:
    Myn portomonee is eens gestolen, er zat 15euro in. :X


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nee lijkt me echt kuuut
    Mijn vriendin haar portomonnee wel, alles zat erin, 70 euro, al haar pasjes, schoolpas, bankpas, nieuw busabo, echt erg.
    En het was haar moeders schuld ook nog x'D Want er was zo'n vage man tegen haar aan het praten, en ze zei tegen haar moeder "Maaaam, kommee en laat die rare man." Haar moeder: "Nee, het is goed, zijn vrouw is er ook." Die stond dus achter haar en heeft waarschijnlijk der porto gestolen


    Your make-up is terrible

    das eeeeeeerg Ö
    ik hoop voor je dat ze het nog vinden Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    omg that sucks o;

    Nou, vroeger was mijn fiets eens gestolen en in de sloot gegooid en toen heeft mn opa die eruit gevist (nerd) maar er zat geen slot op die fiets, dus zo gek is het niet :x

    En mijn zus dacht dat dr portemonnee gestolen was, dus toen deed ze aangifte, maar hij bleek niet gestolen te zijn :x
    Verder niks volgens mij.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 21:32 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat noem ik nu eens pijnlijk. ><'


    We'll never be as young as we are tonight

    Arme jij
    Nee, ik stop dat soort dingen altijd diep in mn tas en hou die tas dan om me heen, ookal zit ik ergens.

    Dat is lullig O.o
    Ik ben van twee fietsen bestolen. Eén stond voor het huis samen met die van m'n zus (die is toen ook gestolen) op slot, maar buiten omdat de garage nog niet leeg was.
    En de andere keer dacht ik dat ie op slot stond, mooi niet dus =='


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Krullie schreef:
    Arme jij
    Nee, ik stop dat soort dingen altijd diep in mn tas en hou die tas dan om me heen, ookal zit ik ergens.

    Of als ik zit, sla ik de handvaten om mijn enkel, zeg maar. Zodat de tas aan mijn enkels hangt/vast zit.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Of als ik zit, sla ik de handvaten om mijn enkel, zeg maar. Zodat de tas aan mijn enkels hangt/vast zit.
    Ghehe dat doe ik ook altijd (krul). Mijn fiets is een keer gejat. Die was toen net niet iets van 1400 euro. En iemand wilde een keer mijn tas van mijn schouder rukken. Heb ik hem geschopt is ie weg gerent. Maar voor de rest volgens mij nog nooit bestolen dan buiten die fiets om.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is vet hard balen ;s hopelijk vinden ze het snel, al zou ik er niet op rekenen ;s

    Ben je mooi klaar mee dan.
    Mijn oude vest is vorige week gejat. Geen idee waarom want hij was echt oud. Mja wel stom.