• Halllooo allemaal <3

    Wij hebben zojuist toestemming gekregen om eindelijk onze wedstrijd te maken;D

    Wij zoeken voor onze serie Give me my brush back! Or.. Or.. Or I'll break you're nail! een paar nieuwe schrijvers.
    [een kleine samenvatting:
    Amy van der Maan is een meisje van 16. Ze woont samen met Tom en Bill in een huis. Bill en Amy hebben nu een paar maanden met elkaar. Regelmatig komen ze bij Gustav en Georg, en onze lieve Tom heeft daardoor een crush gekregen op Franziska en sinds kort hebben die twee iets met elkaar.
    Ben jij grappig? Veel actief op Quizlet? En houdt je van lekker overdreven? Misschien is dit wat.

    De opdracht: Schrijf een vervolg op ons laatste deel,[url=http://www.quizlet.nl/chapters/31245/give-me-my-brush-back-or-or-or-ill-break-your-nail-65/
    ] Deel 65[/url]
    Hieruit kiezen we de beste en dat wordt onze eerste schrijver.
    Daarna moeten de mensen die nog steeds interesse hebben een volgend deel maken op 66.
    Zo gaan we door, totdat we er drie hebben.

    GoodLuck ;D

    xx Romy, Annissa, Marit en Suzanne <3

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 14:25 ]


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    Niet te enthousiast ^^.
    Als je mee wilt doen,
    reageer dan even;D
    weten we waar we aan toe zijn.
    <3


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 17:34 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik denk dat jullie de datum moeten veranderen.
    Want nog niemand doet mee en het is vandaag al 9-9-9

    1. Ik denk dat mijn schrijfstijl niet echt bij jullie schrijfstijl past -van wat ik las dan toch-2. De link is niet echt aanklik baar, & 3 de datum vind ik ook best wel onredelijk. Sorry maar ik doe dus niet mee.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DramaBiatch schreef:
    1. Ik denk dat mijn schrijfstijl niet echt bij jullie schrijfstijl past -van wat ik las dan toch-2. De link is niet echt aanklik baar, & 3 de datum vind ik ook best wel onredelijk. Sorry maar ik doe dus niet mee.


    Only losers can act the way you do

    Deze wedstrijd word stop gezet omdat er al 30 dagen niet op is gereageerd. En de regel is dat een wedstrijd dan word stop gezet.
    MaarSuz, je kan altijd een nieuwe wedstrijd aanvraag doen, dan kom je weer onderaan de lijst te staan.