• Holladieheey.


    "I shut my eyes in order to see.'

    en nu gaat de geweldige mierdepier, de lieve jacdepak verlaten. Waaaant.. de geweldige mierdepier moet morgen naar school. WAt ze heel jammer vind, want ze wil nog wel even vakantie. maar daar is niets aan te doen, helaas. Dus zegt de geweldige mierdepier: "baaaaaai <33" tegen de lieve JacdePak en dan neemt ze dus afscheid.. maar de geweldige mierdepier vind het wel jammer dat ze moet gaan. Want nu moet ze de lieve jacdepak missen. En dat is niet leuk =[, dat snapt iedereen natuurlijk wel. Dus zegt de geweldige mierdepier nog een keertje: "baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai <333" en dit keer is het nog langer ^^. En nu gaat de geweldige mierdepier ophouden met lullen want de geweldige mierdepier heeft niets meer te lullen (A)
    dus zegt de geweldige mierdepier voor de laatste keer tegen de lieve jacdepak: "baaaaaaai <33" maar dit keer ook, natuurlijk,: "sweet dreams, alvast x'D! <3" En nu houd de geweldige mierdepier op met lullen (A)

    hihi, =']

    en nu ga ik dus (A)
    baaai <33

    (alvast) sweet dreams! <33

    best wel een lang lulverhaal eigenlijk..xD
    -sluit hierna af-

    ghehe gek kind x'D
    SLAAP LEKKER LIEF KIND :9~
    en veel plezier morgen !


    -

    nu zijn jullie weg :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoi?

    Hoi?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Doei?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alles goed?

    Ja met jou?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ook :'D

    Moooi. Ik ga er vandoor. Moet naar muziekles (doeg).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Baaaj (doeg)

    Hallo ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIII =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.