• Hey Leute,

    De nieuwe clip van TH staat nog maar net op het internet en iedereen zeikt al met: 'Waarom zie je Bill de hele tijd in beeld?' En dan gaat iedereen maar lopen zeiken dat hij kapsones heeft en dat de rest er ook bij hoort. Ja natuurlijk hoort de rest van de band er ook bij, maar misschien hebben Tom, Gustav en Georg zelf wel gezegd dat ze niet per see op de voorgrond hoeven. En als ze gek worden van Bill's frontman gedrag, zouden ze er heus wel wat over zeggen! En er zijn zat andere bands waar je echt alleen maar de zanger of zangeres ziet in video's. En natuurlijk zou het wel leuker zijn als Tom, Gustav en Georg wat vaker op de voorgrond komen, maar als ze daar geen behoefte aan hebben, moeten ze het ook niet doen :P.

    Wammes =]

    P.s. vat het niet te persoonlijk op x'D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Immortal schreef:
    Ik hoop maar dat TH niet zoals PCD word :X

    OH MY GOD! Nee dat hoop ik ook niet! Daar zingt bijna ook alleen dat ene meisje nog x)

    Ehm.. De rest van de band zingt toch niet.
    Ze kunnen moeilijk de gitaar en drums weglaten

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 10:44 ]

    Cherished schreef:
    Ehm.. De rest van de band zingt toch niet.
    Ze kunnen moeilijk de gitaar en drums weglaten

    haha.. nee dat kan echt niet..x'D

    Het mag dan misschien wel zo zijn afgesproken, maar het is een band..

    En die band bestaan bij Tokio Hotel uit vier mensen en niet alleen uit Bill..


    Let the Night embrace you

    J hebt gelijk! :Y)


    If music be the food of love, play on!

    Empire schreef:
    Het mag dan misschien wel zo zijn afgesproken, maar het is een band..

    En die band bestaan bij Tokio Hotel uit vier mensen en niet alleen uit Bill..

    Tis bij veel bands zo. Dat je alleen de zanger/zangeres ziet.

    Ik heb hier al gepost, maar ik doe het nog eens :D
    Bij veel bands is alleen de zanger(es) echt bekend, vaak kennen de meeste mensen de andere bandleden niet echt.. We mogen al blij zijn dat bij TH iedereen even belangrijk beschouwd wordt denk ik.
    Die ene videoclip gaat er echt niet voor zorgen dat Tom, Gustav en Georg niet meer meetellen hoowr.
    En ik vind dat iedereen veel te veel op hen zeurt, en het helpt toch niet, want de jongens zitten niet echt op Q te lezen volgens mij..
    X


    And the wheels just keep on spinnin'

    FCxUTRECHT schreef:
    (...)
    OH MY GOD! Nee dat hoop ik ook niet! Daar zingt bijna ook alleen dat ene meisje nog x)

    Daarom juist.
    En dat is het niet eens
    Dat ene meisje probeerde eerst solo. lukte niet ging ze terug bij PCD en ging daar maar alleen zingen. das best wel laag.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmm.
    Je hebt wel gelijk, vind ik. Ik bedoel.. Bill is dé frontman, Bill staat in het middelpunt en hij zingt, hij staat meer op de voorgrond. En de anderen houden zich wat meer op de achtergrond.. Tja? Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar je hebt wel gelijk. B]


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Cherished schreef:
    (...)
    Tis bij veel bands zo. Dat je alleen de zanger/zangeres ziet.

    En dan TH in dat opzicht nog mee.
    Kijk maar eens naar de pussycat dolls das véél erger dan TH en daar zingen de ander leden mee maar staan serieus naar de achtergrond.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 12:09 ]


    I need you like a heart needs a beat